tirsdag 31. august 2010

Godteri for øye....

....og en del for munnen!
Litt måtte jeg "snope" i utlandet.
Ei Alessiskål ble blant annet med meg hjem. 
Har ikke sett den i denne fargen før, så da klarte jeg ikke dy meg!
Så ble det jo litt taxfreeshopping...som om jeg har godt av det etter jeg så vidt kom oppi samme buksa ved hjemreise som ved utreise...
Hjelper nok på å ha det fremme å friste litt ekstra....kremt! 



Det pynter jo så fint opp med kjeks i norgesglas og M&M's i alessikrukke...
Godt for øye, men ikke så bra for formene.
Man må gi og ta, må man ikke? ;)

Ha en god Tirsdag! 

3 kommentarer:

  1. Av og til har mann lov og kose seg :) ! Den alessiskåla var veldig fin :)Og m&ms .... mmmmmm :)

    Kos deg du :) Med god samvittighet ;)

    SvarSlett
  2. Viktig å kosa seg, og viktig å ikkje glømma at det e viktig ;o)

    Takk for hilsen inne sjå meg.
    Eg pleie å prøva å værr litt mærr nøytrale i fargane når eg ska gi vekk ting, men når det e nåke så ska bli buande sjå oss, så har det ein tendens te å bli litt mærr fargerikt... :o)

    Og hvis det kun sku passa med nåken timar på bloggtreffet, så blir det nok bra det og tenke eg :o) Eg fekk kun 3 timar med meg i av BlogPicnicen i Danmark, men angre ikkje ein plass ;o)

    Plutselig ordne det seg og da... :o)

    Ha det så bra så lenge!

    SvarSlett
  3. Kos deg med god samvittighet! Fin skål og flott krukke. :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails