mandag 16. august 2010

Tips til ny skjenk!?

Jeg er på jakt.
Jakt etter ny skjenk.
Til nå har en Bonde gjort nytten
Ikke en jærsk bonde, 
men en svensk fra Ikea.
Lei Bonden, på tide å la en annen ta over.
Hvem er villig til å ta over en slik jobb?
Den må ikke være for dyr i drift, ei heller for utslitt eller rund i kantene...
Hmmm....noen tips dere flinke bloggere?
Har tenkt litt på to Ps skap ved siden av hverandre. Desidert billigste løsningen!

Likte denne Gymnastiksalskjenken som er laget av kasserte gulv fra gymnastikksaler. Designet av Søren Rose. Bildet fra Bobedre.dk

Hva med en helt vanlig hvit skjenk fra Living?

Så har vi jo Montana med de uendelige mulighetene. Jo skulle nok ønske meg en variant av Montana.
Kjenner jeg lommeboka best så blir det nok Ikea...igjen!

Andre gode tips på fine skjenker?

6 kommentarer:

  1. Jeg har fått en forkjørloghet for de gamle teak skjenkene, og ville gått for en slik på bruktmarkeder om jeg fant. Men nå vet jeg jo ikke helt hvordan du har det ellers. Men jeg liker det lille touch av tre innimellom hvitt, sort og sterke farger.
    Ellers like jeg også Ikea varianten du presenterer. Vurderte selv to slike til stoffskap men hadde ikke plass i bilen hjem. Søren klype.
    Kult med gjenbrukk også, de som er laget av gamle gulv!

    Lykek til med skjenkinga.

    SvarSlett
  2. Jeg klarer ikke kvitte meg med bonden jeg:) Montana er det eneste som frister.
    Men det blir litt dyrt ja... Kanskje en dag;)

    SvarSlett
  3. Å jøje meg, hvordan skal man klare å velge mellom alt det lekre der da?Jeg liker alle sammen jeg.Lykke til med valget altså...

    SvarSlett
  4. Montana hadde stått øverst på min ønskeliste også, men 2 PS-skap fra Ikea kommer også til å bli fint!
    :)

    SvarSlett
  5. Så bra skrevet. Har humret meg gjennom innlegget ditt. IKEA har en annen skjenk som også er superkul, og ikke minst vågal. Den heter Trollsta og kommer i dramatisk sort. Koster en del mer enn PS-skapene dessverre...

    SvarSlett
  6. Ja den Trollsta skjenken er stilig. Selv falt jeg litt for Viva fra Bolia

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails