onsdag 8. juni 2011

Fargerikt

Jeg falt pladask for dette hjemmet!
Her kunne jeg flyttet rett inn.
Dette huset appelerte så til de grader til meg
Både på stil og på farger.
Og den fargerike siden av meg elsker dette huset.
Samtidig kan også mindre fargerike hjem falle helt i smak.
Her i huset har vi derfor rom med mindre fargerike innslag,
og noen rom med mye farger.









Kilde: Bo Bedre
Jeg simpelthen digger denne boligen og blir glad av å se på bildene.
Synd jeg ikke er like vågal selv og maler gulvene grønne, striper på veggene og knæsje farger over alt!
Hva synes du?
too much?
Ha en fin kveld og god natt!

18 kommentarer:

  1. Heisann..
    Snublet over bloggen din, og fant så masse spennende her, at jeg la meg til som følger, for å kikke innom, og lese mer, og føge med framover. En herlig blogg du har,..
    Og enig med deg, her kunne jeg bare trengt kleskofferten min, og flyttet rett inn, uten noe mer. Dette var farger til å bli glad av

    Kommer snart hoppende en tur innom deg her igjen
    ha en fin torsdag,
    Klem

    SvarSlett
  2. Tja....litt much for min del. Tror jeg hadde blitt lei fargene. Er ikke like enkelt å male vegger som å bytte ut puter og pynt.
    Men stilig, ja det var det!!!

    Fin dag!!

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk! :) Bildet av spisebordet med PH-lampene og ikea-bollen er jo som spisebordet mitt - hehe - resten ikke i nærheten, men skulle gjerne hatt det slik ja! Et rungende JA til farger!

    SvarSlett
  4. Wow..tror jeg aldri hadde forlatt huset mitt, man må jo bli glad av å bo omringet av så mye farger! Tror bare det handler om å tørre å prøve litt..

    SvarSlett
  5. hey there :)

    i like your blog and will come back again... your pictures and inspirations are great!

    dani

    SvarSlett
  6. YES! Kunne godt bodd her altså. Aldri en sur dag der, kan jeg se for meg :)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Ena

    SvarSlett
  7. Veldig stilig...men jeg heller er nok ikke sååå vågal. Kanskje på det kommende lekerommet, hehe :)
    Hvor har du forresten kjøpt putekassen din?

    Lene

    SvarSlett
  8. For en fantastisk bolig. Hadde lett flyttet inn der :D Mange glade farger.

    SvarSlett
  9. Der kunne jeg har flyttet rett inn også gitt! Og det er en kunst å bruke farger uten at det virker rotete!

    SvarSlett
  10. Utrolig flott hjem, liker stilen utrolig godt. Men litt mye farger for meg. Elsker mange av de flotte tingene som det er innredet med.

    Klem

    SvarSlett
  11. Friskt, gøyalt og lekent! Herlige bilder!


    Fin ettermiddag :o)

    SvarSlett
  12. Åh, så fantastisk stilig hjem! Den sofaen øverst hadde jeg trivdes heftig godt i!

    SvarSlett
  13. Jeg synes det er helt herlig! Men jeg hadde ikke orket å ha det så fargerikt hjemme over en lang periode tror jeg... men jeg ta meg i å smile når jeg ser på bildene - så glad blir jeg definitivt!
    Tøft gjort å våge denne varianten :)

    SvarSlett
  14. Ett skikkelig GLAD - HJEM dette, men litt for mye for min del.. Men skikkelig stilig !!!

    SvarSlett
  15. Klarer ikke å ha SÅ mye farger hjemme selv, men jeg synes bildene er helt fantastiske!
    Og du, buksa til lillebror var SÅÅÅÅÅ KUUUUUUL!!!! Han ble helt i HUNDRE!!! Gikk og bar på buksa hele kvelden... hi hi... MIN apekattbukse, sa han bare!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  16. oiii... mye her jeg likte ja ! Modig! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails