mandag 20. juni 2011

Flere puter.

Jeg klarte ikke dy meg og la inn en bestilling på noen nye puter.
Da jeg fikk de, ble jeg imidlertidig litt skuffet.
Iallefall over de med sikksakk-mønster.
Jeg har jo selvfølgelig ikke lest skikkelig på hvilke farger den egentlig gikk i.
Jeg trodde de var hvite og sorte,
men det viste seg at de var beige og sorte.
Jeg sliter virkelig med å like beige....
Så nå vet jeg ikke helt om jeg skal beholde de eller hva.




Fikk meg en overraskelse da jeg la inn totalt sidevisninger.
Den har jo jammen bikket 100.000.
Jeg har brukt en annen besøksteller fra sunset.nu.
Den har ikke talt fra begynnelsen, men fra jeg fikk den en liten stund etter jeg begynte å blogge.
Likevel....Så stor forskjell.
Noen som vet hva som gjør det?
Har sett at det er forskjell på besøkende hver dag også i forhold til
 den man finner i blogspotstatistikken.
Merkelige greier....Noen smarte hoder som vet hvorfor?

Vel, jeg har over 100.000 besøkende, og det burde jo feirest med en giveaway.
Jeg skal tenke litt på premier, men kanskje to beige og sorte puter havner i den potten...hehe.
Eller er det noen ønsker?

Ha en herlig mandag!
Snart helg!

6 kommentarer:

  1. Fine puter! Men jeg forstår det med beige / hvitt... Iallfall om man har sett for seg noe annet:)
    Jeg stusser også over det med besøkstallene. På den gamle bloggen hadde jeg en google analytics som jeg iblant sjekket og sammenliknet med sunset. Og de to var aldri identiske...
    Uansett: Gratulerer med over 100 000 besøkende!! Kjempebra!! Er sååå glad for at du begynte å blogge!!

    Snart helg ja... Jeg "ser fram" mot jobbehelg, så igrunn kan uka godt gå litt seint:)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei, den var kuuul.. men ja, jeg forstår det med svart og beige ja..

    Angående statistikken så forstår jeg meg ikke helt på det jeg heller.. måtte sjekke det på min side, og på antall besøk "ute" på bloggen står det at jeg har hatt 85 besøkende og under statistikken i blogger står det at jeg har hatt 203 sideanvisninger på bloggen idag.. Og totalt nesten 10 000 mer treff på siden totalt..

    Uansett, veldig fine tall du skal feire iallefall :)


    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann ...:) Feriepengane så svir på kontoen din? haha.
    Syns det va fint med beige å svart, matche godt fargen på veggen bak itte desse bildene å dømma. Men kanskje den kvita putå sko fått en nye plass?;)

    Alltid jilt å lesa bloggen din!!

    SvarSlett
  4. Putene er fine de, for dem som liker beige... ;)
    Jeg er heller ikke begeistret for den fargen.
    Svart og hvitt derimot er knall fint!
    Irriterende at du ikke oppdaget dette før du bestilte.
    Ja, ja du får se om de går seg til i sofaen ;)
    GRATULERER med flott besøkstall forresten!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Hvis du flytter den hvite puta kanskje de ikke ser så beige ut lenger! :)

    grattis med 100 000.
    jeg er med å feire vettu.
    just name your game! :)

    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  6. Antall besøkande: Teller ein IP-adresse bare ein gong per dag.

    Antall sidevisninger: Teller samme IP-adresse fleire gonger om vedkommande er inne på sida fleire gonger til dagen.

    Så du he nok bare mange fan som er innom fleire gonge te dagen! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails