søndag 26. juni 2011

Tavle

Tavle er jo omtrent et must i en interiørbloggers verden.
Derfor måtte jeg jo trø til.
Gud forby at jeg ikke skal ha en tavle i hus.

Jeg kunne malt en dør eller en vegg....så hva ble det?
Et fat....et skarve fat.
Siden det ikke ble brukt slik det var i sin grønne prakt,
fikk det litt tavlemaling og noen hull til oppheng.
Altså et nytt liv...som tavle.
Så kan man diskutere hva som er best...eller verst.






At det står komle på menyen er vel bare for å skryte...
Har heller ikke funnet en egnet plass for tavla å henge enda.
Så da får den en mellomstopp her på kjøkkenet...enn så lenge.
Så får vi bare håpe at den ikke sprekker, og skremmer stakkars Mikkel.

Det er utgjort når tavla sprekker.
Et velkjent problem for alle lærere...

Ha en finfin søndagskveld med eller uten tavle!

10 kommentarer:

  1. Flink du er!
    Godt det med komlene bare er skrøyt:)
    Den dagen jeg lager komler, da skal jeg ut og kjøpe meg et flagg som kan heises!!
    (Har riktignok laget komler med sånn komleblanding, men det teller jo ikke.....))

    SvarSlett
  2. Genial ide! Den ble jo kjempekul! Kan tenke meg den gjør seg godt på en hvit vegg:)

    SvarSlett
  3. Stilig og kreativt!


    Ha en herlig uke!


    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Helt klart bedre liv som tavle for det grønne fatet... ;) syns jeg da. Komle eller ei ;)

    SvarSlett
  5. genius idea! I wonder does blackboard paint work on glass?

    SvarSlett
  6. Du har en kjempefin blogg - har tatt et bilde avdeg til denne nye bloggen http://kreativnorge.blogspot.com/ - og viser tilbake til din.
    Tone

    SvarSlett
  7. Kul!! Og akkurat passe stor! :-)

    SvarSlett
  8. Det var jo tøft! Da er det bare å sørge for at pappas gamle flosshatt står innenfor rekkevidde, slik at ingen blir skadet.

    SvarSlett
  9. Så kult da!! Dette var jo en kjempeide til oss som ikke kan male en vegg eller noe så stort!! Men, trenger du en spesiell bor for å lage hull? eller kan du bruke et vanlig? (Sånn at det ikke sprekker? :)

    SvarSlett
  10. Kjekt når ein kan gi ting nytt liv. :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails