lørdag 25. juni 2011

Heldig!

Slenger inn et bilde av en finfin entre.
Jeg vil også ha.
Sorte gulv, Hang it all, globus, fargerike detaljer og fine støvler.


Jeg har forresten lenge grublet på hva jeg skal ha på meg i dag.
Det er jo en stor dag.
Du tenker kanskje at det er den store glansdagen i dag.
Ja, for noen er det det.
Jeg derimot...spar singel og står i.
Og det er ikke hver dag.
Så derfor kan jeg gå slik om jeg vil:
Foto

Det er altså noen som har det!
Håper dere på glansdagen koser dere like mye som det jeg gjør! ;)
(Ikke misunnelig i det hele tatt)

God lørdagskveld med eller uten glans!

7 kommentarer:

  1. Jeg har sånn globus, og fake-hang-it-all også. ;-) Driver og jobber med fargeinnslag i gangen men tror ikke det blir like ryddig som på bildet. Men det er lov å drømme!! God lørdagskveld!!

    SvarSlett
  2. Herlig, he he!

    Spennende med svarte gulv og ikke hviet :o)))




    Fin kveld til deg!



    Klem fra enda en som ikke er i glansen :o)

    SvarSlett
  3. ELSKER det starte gulvet. Og antrekket til solblomsten på bildet også! HELT herlig.

    SvarSlett
  4. Sååå lekkert med svarte gulv:) Fine detaljer i den gangen:) Hang it all VIL jeg ha:)

    Det er da morsomt å spa singel?


    Klem Trine:)

    SvarSlett
  5. Ser deg der neste år?? ;)

    SvarSlett
  6. Hahaha, vi fekk oss ein god latter i stova her, eg og mannen :) Fantastisk outfit! :)
    Å spa singel høyres rett artig ut, betre enn å luke heile hagen - som er blitt jungel medan vi var på ferie.. :)
    Fin entre, ja. Likte spesielt godt den knallgule spegelen :)

    SvarSlett
  7. Blei det "glans" på deg på lørdag?

    Kjetil U

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails