søndag 5. juni 2011

Ute...

Da var det uteplassen som står for tur. 
Må vel benytte sjangsen til å knipse noen bilder så  lenge det er sol.
NIB har en utfordring på gang om å vise uteområdet.
Jeg ser omtrent ikke vits i å bli med på utfordringen til NIB
med alle de flotte og perfekt styla uterommene der ute.
Skulle tro det bodde en interiørstylist i hver enkelt i denne bloggverdenen...
Men jeg trenger jo ikke å konkurrere alltid, 
selv om jeg har et sykt konkurranseinnstinkt.
Kan jo hive det inn bare for morsomt.
Er det ikke det som er vitsen?
Vel, ikke hadde jeg mye tid til å gjøre det så særlig fint på terrassen.
Ikke tok jeg meg tid heller! ;)
Optimalt sett skulle jeg vel pynta med litt mer nips, kjøpt friske blomster og helst hatt et pledd eller et pent dekket bord med ekte sommermat.
Ser at jeg kanskje mangler vimpler og lyslenker også.









Tiden min brukte jeg nemlig på å montere ny putekasse og lage meg en daybed.
Og ja, det ble en putekasse i plast!
Jeg ga opp prosjektet med å lage en selv før jeg i det hele tatt gikk i gang. Innser mine begrensninger og ser at den tidligst hadde blitt ferdig i 2020!
Mannen klagte på lengden på pallesenga.
Den var ikke lang nok til han...akkurat som planlagt.
Så kan jeg ligge der, mens han ser etter ungene! ;)

Ha en finfin søndag!

21 kommentarer:

  1. For en utrolig stor og flott boltreplass dere har! Jeg synes du har gjort det KJEMPEFINT jeg! Skulle gjerne sittet her blant fargerike puter og nytt sommerdagene:)

    SvarSlett
  2. Digger uteplassen din jeg! Nydelig palleseng og deilig pledd og hærlig fargerike puter! Æ like!
    Fantastisk stort område og vavittig råkult hus!

    Du, jeg skal også bli med i denne konkurransen for 2. gang. Jeg er ikke medlem, men hiver meg med likevell. Ikke har jeg kjøpt inn blomster og ikke har jeg noe bord som jeg har dekket på. Gjør som deg, for morro skyld. Det er jo det blogging skal dreie seg om synes jeg ;) Klæm

    SvarSlett
  3. Flott uteplass! Likte den, akkurat som jeg liker huset deres!

    SvarSlett
  4. Så herlig uteplass!

    Kjempe lurt med palle-"daybed"!

    Lykke til i utfordringen, ser ingen grunn til at ikke du kan vinne :o)


    Fin kveld til deg :o)

    SvarSlett
  5. herlig uteplass!! og pallesofa:-) også er jo huset ditt bare FINT! forsatt fin solsøndag til deg!

    SvarSlett
  6. Kjempefin uteplass dere har. Ser ut som huset dere ligger veldig fint til. Et utrolig bra vær vi har hatt her i dag!

    Ha en fortsatt god kveld, det er ennå sol og varmt ute! :)

    SvarSlett
  7. For en fin uteplass! Også så fine omgivelser huset deres ligger i. Veldig fine møbler dere har!

    Jeg synes det hørtes ut som en bra løsning med dagsenga og ungepass. :)

    SvarSlett
  8. Så fint det var! Skikkelig sommer!! Stilig seng, har vurdert enn sånn selv, lurt å slå to paller sammen. Me har noen terrasser som lenger etter møbler...

    SvarSlett
  9. Nydelig!
    Fantastisk med betongterrasse!
    Praktisk og greit! Det har vi også!
    Tenk at det kan være så flott på forblåste Jæren!

    SvarSlett
  10. Fiiine uteplass, stilig dagseng:)
    Klem

    SvarSlett
  11. For en deilig uteplass!
    Her er det nesten ingen vits å fokusere på slikt...men jeg liker regnet jeg. Fått gjort masse. Vi prioriterer ny peis foran ny veranda i år. Og det kjenner jeg blir helt rett. Har også putekasse i plast, selv om jeg også vurderte lage selv. Men som deg, kjenner jeg også mine begrensninger. Vi får heller pønske ut en god ide til kamuflasje?
    Fin uke til deg! På solseng eller ikke.

    SvarSlett
  12. WoW!! Dere har det utrolig flott!!! Du må jo absolutt være med på NIBs utfordring ;-). Veldig tøffe bilder og digger jo pallesengen...

    SvarSlett
  13. Synes det var aldeles nydelig slik jeg! Og jeg kjenner meg igjen, jeg er med på disse utfordringene, men personlig har jeg aldri sett noen sjans for å nå opp! :P Har mye større tro på deg altså! ;)

    SvarSlett
  14. Dere har det så flott!!!!! Er jo et supert bidrag i uteplass-utfordringen!
    Og vet du hva, jeg blir litt matt av all stylingen i de konkurransene jeg.. Orker jo ikke tanken på å bli med... Jeg måtte hatt barnefri en hel dag, og deretter brukt kvelden på bilderedigering... Likevel hadde jeg ikke vært i nærheten av "proffene"!!
    Så jeg syntes det var perfekt slik du har gjort det!!

    (Og nå håper jeg ikke at du misforstår!! At bidraget ditt liksom ikke var på høyde med de beste:) Mener bare at når man kjøper inn et lass med blomster og lager et herremåltid for å ta et bilde, ja - da får iallfall jeg prestasjonsangst:))

    Uansett - dere har det som sagt kjempeflott!
    Og jeg liker så godt utemøblene deres!
    Angrer på at vi kjøpte brune rottingmøbler...:(
    Mye finere med lyse!
    (Vi valgte de billigste vi fant...:))

    Grattis med putekasse:)
    Fant du en som er stor nok til sofaputene? Hvor, i så fall?

    Vi har kjøpt krukkene jeg var på jakt etter, ja:)
    Desverre hadde de ikke hvite i den størrelsen vi ville ha. Så det ble grå. Syntes de var fine de også:) Selv om jeg hadde valgt hvite om de hadde hatt. Men i følge dama på hagesenteret var det ikke noe problem å male de hvite med bengalakk.
    Så kanskje en gang....
    (Har stått i garasjen hele kvelden og malt hagemøbler... Så for øyeblikket har jeg nok prosjekter):)

    Ble en eviglang kommentar dette....:)
    Du må forresten slenge deg på konkurransen hos meg. Tror du vil like premiene:)

    Klem!

    SvarSlett
  15. Digger daybeden din! Fine puter i friske farger. Sommerslig og deilig!!!
    Ha en herlig sommer på din store, fine uteplass.
    KLEM

    SvarSlett
  16. Knallfint!

    Vi har samme sofasett i rotting. Får alle putene plass i putekassen? Og hvor er putekassen i såfall kjøpt? Jeg er på jakt.

    SvarSlett
  17. Kjempekule palleseng!!
    Syns dåkke har kjempefine udeplass :)

    Klem

    SvarSlett
  18. Super fin uteplass.og jeg har og tenkt på å lage daybed av paller..er nettopp ferdig med pallebord!!
    Legger meg som følger hos deg.
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  19. You have a beautiful home!


    Claire

    http://www.hearthandmade.co.uk

    SvarSlett
  20. Så utrolig stilig med betongterrasse - det vil jeg også ha!!! Hvordan er prisen i forhold til steiner eller asfalt (tenker innkjørsel, da)? Og hvem henvender man seg til for en slik jobb????

    SvarSlett
  21. Betongterrasse er utrolig praktisk og omtrent vedlikeholdsfritt. ikke noe å si på prisen heller. Mener d er dyrere med belegningstein. du trenger litt singel, forskaling lager en enkelt selv av noen planker. betaler for betongen, bilen og jobben for å pusse den helt glatt. prisen var absolutt ikke avskrekkende. vi brukte block berge.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails