søndag 2. desember 2012

Barnesko og vinner

For litt siden fikk Vesla seg nye sko.
Hun trengte noen som var litt penere enn barnehageskoene.
Så da gikk vi for noen lekre sko fra En Fant,
 kjøpt hos min annonsør Sam og Sofie.

Det er egentlig høstsko, men de kommer til å bli brukt mest 
fra huset til bilen, til og fra, så da følte vi at vi ikke trengte sko med foring.
Vesla selv er veldig fornøyd med skoene, og det er mammaen også :)



  Disse kommer nok til å bli brukt mye på våren og sommeren også!


Så var det vinneren av lyslykten.


Jeg brukte random.org til å finne vinneren.
Og den heldige ble May Beate med denne kommentaren:

 Hei Eline!
Jeg ELSKER bloggen din! Jeg er fast følger, og dette er den eneste bloggen jeg følger.
Du har en sinnsykt kul stil, og jeg elsker alt det kreative du gjør! Du inspirerer virkelig :) jeg har faktisk
Klart å sy noen luer til barna og nevøene, hadde ikke klart det uten fremgangsmåten din.
Keep up the good work!!! Du inspirerer! Ikke gjør om på bloggen - den herlige blandingen mellom
Interiør - barn- klær og mote er helt perfekt!
Ha en fin kelg :) nyt snøen!
Klem fra may beate 
Ps det gjør ingenting at innleggene er sjeldnere, for det kommer jo så mange fine bilder på instagram :)

Gratulerer May Beate og for en kommentar!!
Det er slik som gjør det verdt å blogge.
Blir helt rørt jeg, og spesielt kjekt er det når jeg kan inspirere andre til å sy.
 Gratulerer May Beate og tusen takk for flotte ord!

Og når jeg spurte etter litt hvem dere hvar, 
hva som gjør at dere leser bloggen og hva jeg kan gjøre annerledes, 
så var det altså ikke for å fiske etter kompliment. :) 
Hehe jeg er faktisk genuint interessert i konstruktive tilbakemeldinger.

 Nei, nå skal jeg finne sofaen og bare slappe av!
Nyt den 1. søndagen i advent dere!






3 kommentarer:

  1. Så søte sko!
    Har sett på noen lignende en gang. Naomi skulle absolutt trengt noe sånn.
    Ha ein fine kveld videre ;)

    SvarSlett
  2. For noen herlige sko:))
    Lett og se at frøkna er fornøyd!!

    SvarSlett
  3. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Skoene til vesla var hur fine som helst, jeg vil og ha *fnis*

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails