mandag 3. desember 2012

Jul i stugu

Jeg har fått pyntet litt til jul, 
Det er ikke så mye pynt, også er det litt spredd og litt tilfeldig.
Tenker jeg skal kjøpe inn litt svibler 
og noe annet grønt, og få samlet pynten litt mer.
Så står ny adventsstjerne på handlelista. 
Den vi har er skeiv og dette snart fra hverandre.
Uansett: Her er noen bilder fra jul i stua. 




Papirstjernene er blitt lagt på fatet etterhvert som de har blitt ferdige.
Og der har de fått ligge.
Kanskje de får komme på juletreet når den tid kommer...

Ha en finfin uke!

 

11 kommentarer:

  1. Du har det bare sååååå fint i stua!! Herlige stjerner og finfin pynting:). På lista vår står ny adventsstjerne til vinduet:).

    SvarSlett
  2. Så fint! Nydelig detaljer med de fine stjerne.

    Juleklem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Det er ikke så mye som skal til for å få litt julefølelse! :)
    Håper du nyter adventstida!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  4. Så fint!
    Det er ikke kommet så mye pynt på plass her, bare litt....
    Lenge til jul enda.....
    Må nok kjøpe noe nytt jeg, men vet ikke hva.
    Ha en flott tirsdag :-)

    SvarSlett
  5. Enkelt, vakkert og stilig !! Ha en flott adventstid. D

    SvarSlett
  6. Kjempefint ! Jeg elsker hjemmet ditt, fargebarn!
    Stor klem fra smaagleder ;)

    SvarSlett
  7. Så flott!!
    Er ikke så mye som skkal til før man får litt julestemning i huset ♥

    SvarSlett
  8. Pynt helt i min stil!
    Angående det møsntrete arket jeg har brukt til den pynten. Jeg fant rett og slett et bilde med slikt mønster på google, printet det ut først og printet deretter mønsteret til "kuben".

    SvarSlett
  9. Kjempefint har du det, skal ikke så mye til:)

    SvarSlett
  10. Hei. Tenkte bare jeg ville tipse om noen geniale tilbud.

    Hos www.miinto.no kan du handle for 200,- om du bruker koden ‘’alt for damene’’. Koden må du taste inn mens du er i handlekurven. Før du går til betaling. Her er faktisk frakten gratis. Det vil si at om du handler for 200 eller mindre så betaler du ingenting! Genialt ? De har mye fint interiør her: Bloomingville, ib laursen, lucie kaas skålene, ferm living osv.

    Hos www.blush.no kan du nå handle for 250 kroner gratis om du taster inn koden blushkk2012 når du skal betale. Du trenger bare å betale frakten som er på 39,- Jeg kjøpte meg nettopp hårprodukter fra tigi for 229,- og endte opp med å kun betale 39,- så det funker! Det er også en annen kode man kan bruke på blush.no. Denne gir 200,- å handle for. Koden er: ALLERBLUSH2012. Handler man i to omganger kan man benytte seg av begge kodene;) Jeg handlet både til min adresse, og til mamma sin så fikk jeg benyttet meg av tilbudene dobbelt opp;)

    Del gjerne dette på bloggen din, disse tilbudene varer bare ett par dager, så her er det lurt å være kjapp!:)

    - adelaide

    SvarSlett
  11. "Less is more" som eg lærte då eg gjekk kunst og handverk. Og det er det virkelig. Enkelt og fint.
    Eg må nok til å brette stjerner igjen, lenge sidan sist.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails