onsdag 19. desember 2012

Vinn sett fra Aya Naya

Min samarbeidspartner Sam og Sofie, 
som har et utrolig godt utvalg av barneklær,
Vil gi vekk et fint sett av merket Aya Naya til en av mine lesere.
Dettet settet består av buksa Deliane,
og en matchende genser Annica i fargen plomme.
Settet som gis vekk er i str. 7 år, så om du ikke har en 7-åring selv,
kan det hende du kjenner noen som du kan gi det i gave til :)



Vinneren trekkes den 21. Desember, 
så her må dere ta lodd nå mens dere husker det.
For å ta lodd, legg igjen en kommentar på dette innlegget.
Lik også gjerne FargeBarn og Sam og Sofie på Facebook om du vil det,
men det er ikke et krav for å få lodd.

Edit: Vinneren er trukket!
 Gratulerer Karianne


Her er juletreet kommet inn i huset...
I forsøk på å holde treet beint mens mannen skrudde det fast i foten,
sto jeg å såg på insektene som surret i taket mot lysene.
Det er jo tusenvis av insekt i disse treene, og jeg takler det heller dårlig.
Nå sitter jeg å klør over hele meg...haha paranoia!
Det er derfor jeg ikke har dratt inn lerkegreiner eller andre pinner, planker kvister og kvaster.
Så vet dere det!
Nå skulle jeg vel egentlig tatt på juletrelysene og pyntet treet, 
men sofaen frister så mye mer.
Er det flere enn meg som synes juletrelys er noe herk å sette på?
Tror jeg skal kjøpe en lysslynge...det må jo være lettere.
Til neste år: plastikktre med påsatt lys! ;)

Ha en fin bittebittebittebittelillejulaften :)


37 kommentarer:

  1. Jeg tar gjerne lodd - Stjernebarnet blir jo 7 ...etterhvert :)

    God jul til deg og dine!

    SvarSlett
  2. Dyrene på treet dør visst raskt når de er kommet inn i varmen hørte jeg på radioen :-) ikke kjøpt juletre her ennå - ikke vaska gølvet eller børi ved heller forsåvidt. :-) tonjem83@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg tar også gjerne ett lodd :) mini på 5 mnd har det settet, hadde vært søtt om storesøster på 6 og hadde hatt likt <3
    god jul te dåkk.

    Kjekke blogg du har ;)

    Hilsen Tonje & Evelyn

    SvarSlett
  4. Tek eit lodd hos deg:) Har ei niese som snart passar inn i dette antrekket:)
    Her er tradisjonen pynting av juletreet på lillejulafta, og i år har vi ei passeleg pjuskete furu:)

    SvarSlett
  5. Heisann, jeg tar gjerne et lodd, og tror klærne vil passe jenta mi perfekt :)Følger bloggen din jeg :)

    mvh trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Nydelig blogg du har. Blir svært gjerne med på trekningen.


    ESB

    SvarSlett
  7. Jeg vil og gjerne være med på trekningen :) De klærne ville vært perfekte til min eldste jente :)

    Mvh Guro

    ghaugskott@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Flott "lotteri". Sam og Sofie har så mykje fint! Blir sjølvsagt med på lotteriet;)
    Silje

    SvarSlett
  9. flotte klær som Frida gjerne vil vinne :) et lodd til oss!

    Flott blogg du har Eline,kjekt å følge med her!

    God jul til deg og dine <3

    hilsen Frida og Cathrine i Ølensvåg

    SvarSlett
  10. Heisann,

    jeg blir med på lotteriet. Kjekk blogg du har:-)

    SvarSlett
  11. Jeg vil også være med. Har ei lita jente, som passer disse klærne om... ja seks år... men de får bare vente! :-)

    SvarSlett
  12. Så fint set, alltid kjekt med noko som ikkje alle har.

    Kjenner igjen julelysproblematikken. Er frista til det sjølv også neste år.

    SvarSlett
  13. Hipp hurra, jeg er med!
    Jeg tror jeg liker :) hihi

    SvarSlett
  14. Et sånt sett kunne vi tenkt oss, kjempefint.
    Karianne Madsen (kskagest@hotmail.com)

    SvarSlett
  15. Ayay, gjerne med på denne, ja :) Kjempefint sett, særleg buksa :)
    Apropos juletre: Eg skulle gjerne festa ein million juletrelys - viss eg berre hadde kunne ha hatt treet i hus! Eg har blitt superallergisk i løpet av dei siste to-tre åra (grunna svangerskap?), og må trist sjå på at treet må stå på terrassa *snufs*
    Men jul blir det vel likevel :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  16. Nydelig premie! Jeg er med ♥

    Likt og delt!

    Klem

    SvarSlett
  17. Jeg tar et lodd!
    Sam og Sofie har utrolig mye flott :D

    *Juleklem*

    SvarSlett
  18. Søtt sett! Blir veldig gjerne med på giveawayen. Har ei jente på seks år:))

    Håper du har det fint og nyter førjulsdagene
    KLem Tonje

    SvarSlett
  19. Så nydelig sett! Vil gjerne ha et lodd! Ikke lenge til det vil passe eldstejenta mi :)

    SvarSlett
  20. Jeg trekker et lodd, jeg også, og ønsker deg samtidig en riktig god jul;-))

    SvarSlett
  21. Jeg tar gjerne et lodd. Veldig glad i både Aya Naya og Sam og Sofie!=)
    Riktig God Jul!

    SvarSlett
  22. Utrolig fine farger på settet. Dette hadde passet veldig bra til tanteungen min, så jeg tar gjerne et lodd. :-)

    SvarSlett
  23. Jeg vil også gjerne vinne dette settet! perfekt til mellomste jenta i familien! god førjulskveld!

    SvarSlett
  24. Tar gjerne lodd jeg også og håper på vinnerlykke

    ashildsk@gmail.com

    SvarSlett
  25. Aya Naya har så mye fint! Den buksa har jenta mi, og jeg vet hvem som skulle fått dette settet om jeg skulle være så heldig å vinne.

    Mvh
    Bente
    bentegravem(at)hotmail.com

    SvarSlett
  26. Eg tar gjerne eit lodd :)

    Silje H ( haalandsalen@yahoo.no)

    SvarSlett
  27. Prøver vinnerlykkem og tar gjerne ett lodd. Flott blogg du har ;(
    Edith (hobberstad_edith@hotmail.com)

    SvarSlett
  28. Tar et lodd her :) Kjempefine klær.
    Mvh Karianne (karianne.oeie@gmail.com)

    SvarSlett
  29. Veldig, veldig fint!
    Jeg deltar gjerne i trekningen.

    marie elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg er med!! Nydelig antrekk! :)
    Ha en flott jul!!! klemmer

    SvarSlett
  31. Flott antrekk.
    Trekker 1 lykkelodd.
    God Jul. Bente
    benot@online.no

    SvarSlett
  32. lodd til meg,tusen takk om jeg skulle få være den heldige :)
    God Jul!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. tone elin :)
      mail: toneelin81@hotmail.com

      Slett
  33. Tar gjerne et lodd. Størrelsen passer perfekt, min datter fylte akkurat 7 ;-)

    Ling
    ling@familyng.org

    SvarSlett
  34. Et lodd til meg ok! Tvi tvi :)

    SvarSlett
  35. God jul til dere fra meg...
    Legger inn en hiilsen her.
    Finner ingen kalender luke for i dag den 21:)
    Så legger inn ett hei her:)
    GOD JUL
    Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails