lørdag 15. desember 2012

Ønskeliste fra Hviit.no + +

Jeg krysser fingrene og er med denne ønskelisten under, med på ønskelisteutfordringen hos Hviit.no.




Mye lekkert inne hos Hviit, og jeg synes det er vanskelig å begrense seg.
Kunne tenkt meg myyyye der inne.
Spesielt fra Ferm Living og Hay som er mine favorittmerker innen interiør.



Ellers har vi kommet oss helskinnet igjennom snø og storm.
Hvem skulle trodd det?
Vi som hadde nødbluss, nødproviant og truger klar. 
Jeg har også gravd snøhule i hagen, sånn i tilfelle liksom. 
Man vet jo aldri!
Det er ingen skam å grave seg ned i tide....eller noe sånn!
Nå har jeg hørt rykter om at kyrne på Jæren har melkespreng 
fordi melkebilene ikke kommer seg frem.
Dermed tok jeg trugene på, gikk til butikken (med nødblusset i lomma må vite)
og hamstret melk i alle varianter. 
Jeg har forresten også litt melkespreng om jeg kjenner ekstra godt etter.
Neida...
Men gøy var det. 
Storebror var glad for å slippe skolen i to hele dager han,
så kunne han leke ute i snøen i stedet.

Ha en fin helg
med eller uten ønskelister, snø eller melkespreng!



4 kommentarer:

  1. Haha, jada melkespreng her og (fordi tøtto ikkje vil ha fra puppen....men nok om det..) Mens svigerfar tømmer ut melken måtte eg ut i uværet og handle melk ironisk nok!

    SvarSlett
  2. Er vel neppe lov å sei!

    SvarSlett
  3. Hehe, fine Eline. Håper det er di ønskeliste som kjem til topps hos Hviit. Her strekker ikkje viljen til når det gjeld å lage bligginnlegg, men heldigvis kan eg kosa meg med å lesa dine :-) No pøser det ned utanfor, skal bli meg ei god suppe...

    SvarSlett
  4. Fantastisk ønske liste ♡ og nydelig jule hus.

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails