søndag 9. desember 2012

Kjære nisse

Dette er noe jeg ønsker meg til jul i år.
Jeg vet at mye av det er for dyrt til å ønske seg,
men jeg er flink til å spare, bare jeg har et mål ;)

Til huset:

1. Oppbevaring fra Varpunen
2. Putetrekk fra Fine little day - Nord-design 
3. Oppbevaringskurv fra Ferm Living - Hviit 
4. Bertoia Diamon chair i sort.
5. Brett fra Nionio design 
6. Skjærefjøl - Nord-design 
7. Pledd fra Pia Wallen - Story North
  


  Til meg selv:


 1. Varm jakke fra Pajar
2. Klokke fra Marc By Marc Jacobs
3. Sko fra Acne 

Egentlig trenger jeg mengder med nye klær og en ny hårklipp
Har utrolig lite fint i klesskapet, og ettervekst fra nitten-pil-og-bue.
Sånn kan det gå når man bruker alle pengene på interiør og klær til barna.
Prioriteringene henger ikke helt på greip alltid, 
men så lenge det bare går ut over meg selv, gjør det ikke så mye.

Er du flink til å prioritere deg selv?

9 kommentarer:

  1. Haha, jeg skal til frisøren på onsdag. Sist frisørtime var 22 desember i fjor... Det sier vel sitt? Men etter den store klesskap-opprydningen ble det klart hva som trengs av klær, så vi får se på nyåret. Sko ala den du viser her er noe av det på listen.

    SvarSlett
  2. Her kjente jeg meg så igjen!
    Det dukker stadig opp nye ting i hjemmet, og ungene har nettopp fått nye, fine klær til jul;)
    Sa akkurat til min kjære igår at nå MÅ jeg snart fornye klesskapet mitt (går i klær som er 5-6 år gamle!)....
    kanskje det blir januarshopping på meg?!;)
    ønsker deg fin start på uka (selv med ettervekst:)
    klem

    SvarSlett
  3. Det går stort sett i klær og ting til jentene, så til huset og restene til meg.
    Hvis det er noen igjen!
    Men jeg har lagt en ny plan på det til nyåret. Skal nemmelig bli megaflink på sparing :-)
    Ha en flott dag!
    Flotte ønsker forresten :-)

    SvarSlett
  4. Ja takk til alt på lista di! :)

    Jeg er ikke veldig flink til å prioritere meg selv nei. Først og fremst er det barna som får, deretter er det huset. Men nå er jeg mer interessert i interiør enn i mote, så jeg skylder på det. ;)

    SvarSlett
  5. Hei! Så flott blogg du har! Nå har jeg kost meg lenge her!
    Prioriteringer ja..., jeg kjenner meg godt igjen i dine ord. Synes det er mer moro å handle interiør enn klær, så nå trenger også min garderobe et lite løft. Takk for inspirasjonen her inne! Jeg legger deg inn på bloglove, så jeg lett kan finne tilbake til deg;) God uke til deg!

    SvarSlett
  6. hihi ikke flink til å prioritere meg selv nei, hus og barn kommer først.
    barna er dyrest siden alt annet er fra søpla hihi.
    du har god smak :)

    SvarSlett
  7. Masse fint på ønske lista di. Skoene var utrolig digg.
    Jeg merker at etter at ungene ble større så kjøper jeg mer tøy til meg selv. Jeg skulle nok heller ønske at jeg var flinkere på sparingen. Men det er stadig noe som dukker opp som hadde vært kjekt å ha.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  8. Mye fine ønsker her ;)

    Her prioriteres hus, bil og hund før jeg får noe... men det er så verdt det.

    Håper alt er bra med deg, kjære!
    Her har jeg havnet helt bakpå med blogging og det som er... men rekker alltids innom nydelige bloggerinaer som deg *smile*

    klem

    SvarSlett
  9. så mye kjekt på lista di, kunne virkelig tenkt meg en del her jeg også:-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails