tirsdag 18. desember 2012

Le Paper Globe

Jeg har endelig fått somlet meg til å lage en papirglobus selv.
Har tenkt på det en stund, men ikke fått fingeren ut.
Link til denne fant jeg inne hos flinkeste An-Magritt.
Takker og bukker!




Lag en selv: Mal og bruksanvisning her.

Ellers er blogginga litt nedprioritert for tiden.
Ikke spør meg hva jeg prioriterer, for det vet jeg knapt selv,
men dagene fyker uten at jeg føler jeg egentlig har fått utrettet noe som helst.
Her har vi ikke kjøpt juletre, ikke fått bakt det jeg tenkte, 
og julevasken er iallefall ikke tatt....
Så det blir et skippertak nå frem mot jul.
Handle mat må vi vel også...
Eller så får vi gjøre som Klatremus, og bare gå på besøk. :)

Er du i rute til jul?

6 kommentarer:

  1. Så stilig!!! Sånn MÅ eg lage...må berre investere i ny printer først :-(
    Klar til jul? På ingen måte...barna er sjuke, hybelkaninene er blitt til elefanter, og kjøleskapet er tomt. Me har god tid på oss, har me ikkje?

    SvarSlett
  2. Den var stilig.
    Her har vi bakt, og ete opp. Og konkludert med at i år orkar vi ikkje juleferinga, sia vi likevel ikkje skal vere heime i romjula. So her kjem ikkje treet inn ein gong. Vi reiser istedet til ferdig vaska hus og innkjøpt julemat, og tre, men eit par tre skal vi nok få pynta likevel, for jentene sin del.

    SvarSlett
  3. Kul papirglobus. Ja jeg er vel sånn passe i rute, skal ikke ha noen gjester her før 29. så jeg stresser ikke med noe.
    C

    SvarSlett
  4. Den ligger klar til printing hos meg, men kommer ikke lengre....
    I rute.... nja... har ikke så mye igjen, men plutselig så kom jeg på alle som skal besøkes før jul!!
    Og da ble det travelt!
    Ikke helt i rute, men nesten :-)
    Jul blir det uansett!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så flink du er!

    Her er vi ikke i rute, jeg har ikke funnet fram pynten (den er blitt borte i renoveringen) jeg har ikke pakket gaver, fordi jeg ikke gidder - finner liksom ikke julestemningen *ler*

    Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

    Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    SvarSlett
  6. SÅ tøff!
    Denne var både stilig, pedagogisk og dekorativ:)
    Her også fyker dagene! Blir en stund mellom både egne innlegg og kommentarer hos andre...men følger med;)
    er engasjert i så mye, og alle har tett program før jul, men oioi så mye gøy vi har:))
    håper dere får en fin siste adventshelg:)
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails