søndag 14. februar 2010

Fastelaven, Morsdag og koselig besøk.

Idag har vært en koselig og usunn dag. Hopper man over middagen og bare spiser boller og kaker, blir man ganske kvalm etterhvert. =) Men det visste vi jo!

Har hatt kjempekoselig besøk av en god venninne med familie i dag. Fikk så flotte presanger til mini og storebror, så jeg skjems nesten litt. Du er ikke helt god E.... =)

Denne herlige bamsen hadde hun heklet til lillejenta. Helt fantastisk kul synes jeg!
Forstår ikke at det går an å hekle noe sånt jeg....jeg og vil!

Så har hun en kreativ søster som har strikket disse lommetøflene. Jeg må innrømme at jeg ikke visste helt hva det var da jeg fikk de, men fant fort ut av det, og jeg elsket de!!



Som dere ser tøfler som tar liten plass og som man kan ha i lomma. Så er det bare ta på seg de om man blir litt kald på beina. Eller uten å fryse også bare for de er så fine ;)


Og som bamsen og tøflene ikke var nok, så fikk vi også denne herlige heldrakten fra IdaT med tilhørende smekke. Me Like!!

Trudde du det stoppet der?? Neeei, Storebror fikk også noe:

En herlig bok, som handler om promping =)

Storebror skrattlo gjennom hele boken. Har nesten aldri sett han le så mye. Skulle hatt det på film!
Tuuusen takk E....!

Ha en fortsatt fin søndag, fastelaven, Valentine's day og ikke minst Morsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails