lørdag 20. februar 2010

Kjole i A-form.

Endelig var kjolen ferdig! Tok sin tid. Må sette meg inn i symaskina og lese i bruksanvisning på hvordan den syr knappehull, syr i knapper og lignende. Tro det eller ei så ble jeg faktisk ganske fornøyd med denne kjolen!! Knappehullene kom for lang oppe på selen, men det er liksom det eneste som jeg vil pirke på. Så ganske happy nå. Det rosa stoffet kjenner sikkert mange igjen fra Ikea. Det er ganske tykt, så jeg håper ikke kjolen blir alt for stiv og ekkel å gå med. Likte så godt fargesammensetningen. Den er forøvrig sydd i str. 2 år. Sånn ble altså resultatet:





Da er det litt rydding, familiebading, mathandling, matlaging og sofakos som står igjen på programmet her i dag. Tror jeg lager Tacopai i kveld, det blir nok godt!
Ha en strålende Lørdag!!

1 kommentar:

  1. Takk for koselig hilsen i går!
    For en fin kjole du har lage! Det er klart du skal være fornøyd med den:) Jeg hadde vær superfornøyd om jeg hadde klart å lage noe slikt:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails