torsdag 4. februar 2010

Maleprosjekt del 3.

Skal det ingen ende ta? Ble skikkelig misfornøyd med det jeg holdt på med i går. Er ikke alltid en idè gjør seg like godt i praksis. Men jeg har jo lovet å legge ut det meste, så da får jeg nesten stå for det. Det som er greit er at det kan komme bedre idèer ut av en som viste seg å ikke være så god. Sånn ble resultatet til slutt:


Har ikke fått limt på knappene enda, så må jeg nok tegne omrisset av elefantene med sølv- eller sort tusj siden noen elefanter ble veldig ujevne og malingen fløt litt under sjablongen.

Nei nå må jeg rydde hus, så mannen ser at jeg har gjort noe fornuftig når han kommer hjem =)
Snakkes!
PS. Blir glad for alle tilbakemeldinger og gode råd. Resultatet er ikke endelig.

3 kommentarer:

  1. Så stilig! Du er virkelig kreativ! Gøy å se alt det flotte og fargerike du lager:)

    SvarSlett
  2. synes du er flink jeg ;) Tone Elin

    SvarSlett
  3. Takker og bukker! Eg har nok en laaang veg å gå når det kommer til å male. Du får ha et kurs med meg du Tone Elin =)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails