fredag 12. februar 2010

Krabbeteppe.

Når jeg gikk gravid med gutten vår som er 3,5 år nå, fant jeg ut at jeg ville prøve å sy et krabbeteppe. Kjøpte stoff på Ikea, og satte i gang. Dette er noe alle kan klare. Jeg sydde stoffet sammen med vatten ved å sy sømmer rundt hver farge for at det skulle bli litt mer enn bare et tøystykke fylt med vatt. Fikk mamma til å sy på kantene, for det orket ikke jeg =) Det ble med det ene teppet, og jeg sydde ikke noe mer. Litt rart at jeg synes det er så kjekt å sy nå.
Bildet gir ikke helt de rette fargene, men en ser tegninga. ;)

3 kommentarer:

  1. Selger du noen krabbetepper, Eline?

    Jeanette

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, jeg har egentlig bare lagt dette ene. Har egentlig ikke kapasitet til å sy på bestilling, men dersom d er krise, så skal jeg se hva jeg kan ordne. Bare gi meg en lyd ;)

      Slett
    2. Ikke krise:) Kanskje du kan instruere meg litt en kveld heller?? Snakkes!!!!

      Slett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails