lørdag 10. november 2012

Babyrom

Burde vel snart begynne å tenke på innrede rommet til minstefrøkna.
Eller tenke på det gjør jeg jo...
Og her er noen av tankene:


1. Bokser i tre fra Bolina
2. Kånken Mini fra Outnorth
3. Kaninlampe fra Nord-Design
4. Tapet fra Nord-Design
5. Babyteppe fra Nord-Design
6. Apekatt fra Design for evig (Tjemsland)

Og dermed blir dette julegaveønsker i samme slengen.
Mini har sagt at hun ønsker seg alt dette.
Så selv om jeg tidligere har sagt at jeg ikke tror 
jeg kommer til å få apekatten til Kay Bojesen i hus,
så kan jeg jo ikke nekte når hun sier hun ønsker seg den! ;)

Jeg har forresten blitt fremsnakket på bloggen til Fabelaktige Maia i dag.
Så utrolig snilt. 
Jeg er månedens blogganbefaling hos henne.
Og for en anbefaling...Jeg er tom for ord, og veldig takknemlig!
Ta en titt da vel :)

Tjolahopp tjolahei!

9 kommentarer:

  1. Hei søte deg,
    du fortjener alle de vakreste ord du kan få, for du er fabelaktig!

    Herlig ønskeliste :)

    Ønsker deg en nydelig helg, takk for at du titter innom og legger igjen de søteste ord! Du er underbar!
    klem Maia

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du linker til oss :) Det setter vi stor pris på! God lørdagskveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dere har en fin butikk som fortjener en eller to eller tre eller flere linker ;)

      Ha en finfin lørdagskveld du også! :)

      Slett
  3. Utrolig hvor tidlig ungene begynner å snakke i disse dager, hehe :)
    Forstår godt hun ønsker seg alt dette. Her var det supermasse fine ting! Håper dere får mye av ønskene da:) Fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  4. Så fine ting :) Barnerom blir man liksom aldri ferdig med... :)

    Ta gjerne turen innom meg. Fin wallstickerpremie i GIVEAWAY ;)

    Klem Lene

    SvarSlett
  5. Veldig fin ønskeliste, jeg skjønner godt at lillefrøkna ønsker seg apekatten! Det gjør jeg også, hihi :) Også synes jeg framsnakkingen hos Maia var veldig fin og fortjent, du har jo en veldig fin blogg! :) Klem!

    SvarSlett
  6. Herlige saker, digger den apekatten der...!:))
    Minstejenta mi sover hos oss ennå, men nå er i gang med å rive det siste rommet oppe, skal bli artig å starte på hennes rom!:))

    Ikke fått årnings på bloggen, men forstår det slik at dere der ute ser den som den skal være?? :) Hm. Håper det ordner seg av seg selv, jeg får ihvertfall ikke gjort mer!:)

    God klem, og fin uke til deg!:)

    SvarSlett
  7. Skulle berre mangla at du ikkje vert framsnakka. Du er jo ei av dei skjønnaste skjønne :-) Og så har du ein fabelaktig herlig blogg. Stor fan av både humoren din og stilen din, elegant begge deler.

    Klem-klem-klem!

    SvarSlett
  8. Takk for fin kommentar:) Kjempefine ting å ha på barnerom, spesielt de små kånken sekkene er jo supersøte:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails