mandag 5. november 2012

Førjulskos

På lørdag var jeg på førjulskos på Moi med mange andre bloggere.
Stemningen kan man ikke klage på.
På bussen ble det mye latter og fjas, 
og jeg sattt ved siden den alltid så blide Kristina.
Det ble også loddet ut flotte premier, 
og Maia hadde skaffet alle goodiebags.

Da vi kom til Moi hadde Den Franske Landstil disket opp med 
muffins, konfekt, kake, champagne og brus.
Rabatt på hele butikken og goodiebags ble også gitt.
Jommen fikk jeg ikke shoppet litt også...




Bilder fra Den Franske Landstil er lånt fra Mella og Malla 
som jeg også fikk denne nydelige engelen av.
Snille Linda altså!


Lurer du på hva som var oppi posene vi fikk?
Ta turen innom til Maia å se da vel :)

Alt i alt:
Praten gikk lett og latteren satt løst.
En kjempekjekk dag.

Takk til alle som var med på å gjøre dagen super.
Takk til Fabelaktige Maia.
Ei mer sprudlende dame skal du leite lenge etter
Og ikke minst:
Takk til Den Franske Landstil 


7 kommentarer:

  1. So creative! You are really talented. I am following you from Rome.

    SvarSlett
  2. For en koselig post! Du kjøpte mange fine tingene.

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Hei
    Så mye fint du kjøpte deg!
    Kjekk dag og så gøy å treffe deg igjen!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Hihi ja det var rett på sofaen då eg kom hjem på lørdag, goe dei som klarte bytur etter dette :))
    Kjekt å treffe deg og! Flotte bilder, og du....den kule kalenderen under her var jo bare fantastisk...så om du finner den nogen plass så gje en lyd :))
    Ha ein fin uke videre!

    SvarSlett
  5. Alltid kjekt å hilse på deg! Jeg skulle egentlig ha den skåla med neonrosa inni, nå ser jeg hvem so tok den, hehe:) Fine saker du kjøpte med deg.
    En engel til en engel;)
    Fin uke til deg!
    :)

    SvarSlett
  6. Åh, skulle nok vært med på treff, men Stavanger ble litt langt unna denne gangen. Ser ut som dere hadde det veldig fint, da! Kul neonrosa tråd, sånn kjøpte jeg i Bergen :-D

    SvarSlett
  7. Takk for en flott dag på Moi.
    Så mye fint du kjøpte deg. Jeg la merke til at neonrosa slo godt ann på treffet! ;)

    Ønsker deg en riktig god uke videre!

    Klem Pink lady

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails