onsdag 7. november 2012

Kos

Kos for meg kan være så mangt.
Idag er det en karamellkaffi, et pledd, nøtter og interiørblad.
Så har jeg notatboken min dersom underet skulle skje,
at jeg får lure idèer jeg kan skrive ned.
Dette blir altså mitt bidrag til NIB sin utfordring for november.





Og hvor kaffien er?
Den drakk jeg imellom knipsene...haha
Og som du kan se ble dette noen av de siste bildene som ble knipset ;)
Egentlig godt gjort at det er nøtter igjen...

Nei nå våkner snart vesla,
Og da skal hun få min oppmerksomhet.
Det er det jeg koser meg mest med!!

16 kommentarer:

  1. Flotte bilder :-)
    Pledd, blad og noe godt å drikke er skikkelig kos,
    iallefall i dette ruskeværet !
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Så glad jeg blir av sånne bilder:)
    skikkelig kos...
    har et sånt teppe på hytta, savner det her hjemme:)
    håper du får en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Godt med sofakos!
    Hvor har du kjøpt pleddet?
    Fine bilder:)

    SvarSlett
  4. så fine bilder! kaffi er kos for meg og :)
    ha en fin kveld videre søta!

    SvarSlett
  5. Kaffien skal du få ha for deg selv.
    Men du har det;som vi sier i min slekt; peeeeeeeelekkert!

    Kos deg MEST med den minste (og de to andre + evt mannen).
    Tida går så fort

    SvarSlett
  6. glad i kos, men det må være med happy ending

    SvarSlett
  7. Stilig bidrag, liker så godt bildet ditt på veggen, flink og kreativ du er :-)

    SvarSlett
  8. Flotte bilder, det er virkelig kos.
    Ha en fortsatt god kveld.
    C

    SvarSlett
  9. Så stilig og grafisk kos;)
    P.S- vet ikke om du har funnet den kalenderen? Jeg bestilte nettopp en her
    http://plus.politiken.dk/BOLIG/Design/Stendig_Kalender_2013%2822680%29.aspx
    Det står at de har det nordiske agenturet på den.

    SvarSlett
  10. Hvor har du kjøpt den sorte skålen med prikker inni ? Den var fin!

    SvarSlett
  11. Kjempe fine detaljer på bildet i sort og hvitt;) Lykke til, Eline;)

    SvarSlett
  12. Hi,hi herlig bidrag!! Kaffen ble drukket opp under mitt bidrag også.. Tihi

    Klem

    SvarSlett
  13. Superflotte bilder!
    Hos deg er det utrolig flott og jeg hadde kost meg der med pledd, nøtter og bo bedre.
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails