mandag 26. november 2012

String.

Det gjelder å spille på de rette stringene....
Og etter flere måneder i eska, fikk stringhylla mi se dagens lys.

Eller lys og lys...fravær av godt fotolys iallefall.
Derfor blir det bare ett bilde fra meg idag.
Et heller dårlig et som ble tatt på fredag...derav 23.
Ellers er jeg flink og snur kalenderen hver eneste dag...lissom!
Og smashsjokoladen i osteklokka har heller ikke fått stått i fred siden fredag.
Så litt forandring i hylla har det blitt :)


Veldig fornøyd med hylla om jeg så skal si det selv....

Ikke glem å ta lodd i lotteriet mitt, 
der du kan vinne en fin lyslykt fra Holmegaard.
Leg igjen din kommentar her.

Ha en fin dag, med eller uten string ;)

16 kommentarer:

  1. Superfin! Passet veldig godt på veggen der. Da den endelig kom opp, hehe. :)

    Den kalenderen er kul altså. Godt det er tid for å skrive ønskeliste snart. :)

    SvarSlett
  2. Fin hylle, og liker så godt de kalenderene:)

    Smash er forresten ikke til oppbevaring tross alt;)

    Charlotte

    SvarSlett
  3. så nice!
    hvor har du kjøpt an?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den kjøpte jeg på room21.no, men vet de har den på Haukås på Madla, men der tror jeg det er bestillingstid!

      Slett
  4. den hyllen er bare så kul, og jeg har sååå lyst på en, men vet ikke om jeg har plass på kjøkkenet? men den kan godt få stå andre steder også. enn så lenge har jeg kjøpt meg ei enkel hylle i frostet glass fra Ikea som skal opp på veggen. Den ligger fremdeles i esken på kjøkkenbenken, ting tar tid:-)

    SvarSlett
  5. Så lekker! Jeg har bestilt en som jeg går og venter på til kjøkkenet. Kunne godt tenkt meg en hel seksjon i stua- men det får bli med tid og stunder kanskje;)

    SvarSlett
  6. Det blei veldig fint - som vanlig:-)

    Kunne godt tenkt meg en eller flere stringer å spille på - mon tro om jeg får overbevist han med bedre lønn.

    SvarSlett
  7. Hei på dæi!
    fine string hylla di! Ønske mæi en sån kjenne æi!
    Likte kalenderen din:)
    FIn kveld til dæi:)

    SvarSlett
  8. Har veldig lyst på en sånn kalender jeg... Lurer på om nissen "min" ser dette?? :) Under en mnd. til jul, gleder meg til å følge med på dine forberedelser:)

    SvarSlett
  9. fiiin! Jeg sitter akkurat og tenker ut en plan for å lure mannen til å henge opp vår (min) stringhylle i kveld. Kankskje det går? (gjør jeg det selv blir det bare skjevt.. hehe)

    ha en fin mandagskveld!
    klem

    SvarSlett
  10. Så fint det ble!
    Jeg har også den kalenderen, og jeg snur hver dag jeg også... (NOT..hehe..)
    Men den er jeg skikkelig fornøyd med!
    Den string hylla passet fint inn der hos deg.
    String med masse flotte ting!!
    Flink du er :-)
    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  11. Jeg har så lyst på en sånn string hylle. Derfor var det ekstra gøy å se bilde av en her inne hos deg. :-)

    SvarSlett
  12. Eg har hatt ein fin dag utan string i dag, for eg liker kjerring truser, sånne seil... eg har ikkje tatt ein Cramer og gått kommando.

    Ellers jobbar Herr Fryd og eg INTENST med julegåveplanlegging og sitt her med kvar sin laptop og ler over alt det geniale som fins på "enklere liv". Ikkje lett å handla julegåver i velstandsnorge, alle har alt dei treng og meir til. Me er ekstremt heldige.

    Klem eli

    SvarSlett
  13. Haha, du er artig altså :-D Er enig med Frøken Fryd, ikke så glad i string...men jeg liker kalenderen og stringHYLLA og alle tingene i hylla! Ikke minst elsker jeg smash, så den hadde ikke levd lenge hos meg heller!
    Er enig med deg om fotolys, det er vanskelig nå om dagen altså! Det er jo liksom mørkt hele dagen! Satser på at det blir bedre når snøen kommer :)

    Klemmer!

    SvarSlett
  14. så flott det ble!
    passe jo helt perfekt! :)

    takk for tipset om Bowl, forresten - nå er den knerta på plass! :)

    fin helg til deg
    nytt lotteri hos meg i kveld, forresten - lun og herlig premie.. ;)

    klem fra Åpent^hus

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails