onsdag 28. november 2012

Julepynt

Her i huset er det lite som minner om jul enda.
Det kommer litt pynt neste helg når det er 1. søndag i advent,
så håper jeg at jeg klarer å få julekalenderen klar til 1. desember.
Jeg lager ikke en til hver, så sånn sett er det ikke så stress.
Det som derimot har fått lov å stå fremme, 
er de søte lysestakene fra Kähler.
De passet så fint der på settbordet, 
så nå mangler de bare noen lys.

 

Jeg tenkte at jeg skulle se tilbake på fjoråret for å se på bilder av hvordan vi pyntet til jul da. Kanskje reposte noen bilder fra blogginnlegg jula 2011.
Vel...der var det skralt gitt.
Omtrent ikke et eneste julete innlegg med noen som helst form for julepynt,
utenom en adventskalender som seg hør og bør. 
Åh, det var tider det!
Det var da jeg lå strekk på sofaen med kvalme og brekninger dagen lang...hoho
Det skal altså ikke så mye til for å toppe fjorårets jul :)
 
 Ha en lysende dag du!

6 kommentarer:

  1. Hoho, ja då topper du lett fjorårets jul :-) Det er då me ser kor ekstremt rasfort tida går...

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke pyntet noe som helt til jul enda, det kommer i helga tenker jeg :-)
    Må liksom bli desember først føler jeg....
    De er så flotte de trærne :-)
    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Søte dei lysestakane!! Ikkje mykje julepynt her heller, har rett og slett ikkje hatt tid! Jula kjem nok uansett, tenkjer eg;)

    SvarSlett
  4. Så flotte lysestaker da :) Jula kommer uansett om man stresser eller ikke :)

    SvarSlett
  5. Så godt å oppdage at det finnes flere som ikke lager pakkekalender til hver av barna. Det var så koselig å dele kalender med broren min, og også etterhvert lillesøstra mi når vi var små. Og så sundt og glede seg på søsknenes vegne:)
    Ha en fin førjulstid:)
    Klemklem, Fruen i Nord

    SvarSlett
  6. Kähler! <3 Jeg har ønsket meg disse i en evighet, men aldri tatt meg råd. Dermed gjorde hjertet mitt en liten kollbøtte i går, da jeg kom over noe lignende på Søstrene Grene. Det får holde for i år, hvis ikke noe dukker opp under juletreet.

    Jeg har forresten nevnt deg på bloggen min! Sjekk ut, sjekk ut ;)
    Ha en strålende torsdag! Helga nærmer seg heldigvis med stormskritt.

    Klemmer fra Fransen

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails