tirsdag 6. november 2012

Testing testing

1-2-3
Testing testing
Jeg er ikke en type som omorganiserer pynteting i tide og utide. 
Når jeg først finner en god løsning, 
får det bli sånn....leenge
Derfor måtte jeg bare teste noe nytt på mitt ikeaskap idag.
Det var på tide for å si det sånn.













Jeg synes alltid det er greit å få bildene på pc'en, 
for da ser jeg lettere hva som eventuelt burde vært anderledes.
Og her er det litt...
Det ble rett og slett too much, men det var morro å prøve det ut iallefall,
selv om det blir forandret igjen i morgen...noe må vekk!

Omorganiserer og flytter du ofte på ting,
slik som interiørbloggere flest?

14 kommentarer:

  1. Syns det ble kjempestilig jeg!! Blir forandra på med jevne mellomrom her i huset og ja! Det er jo så moro :) Ha en fin dag! KLEM.

    SvarSlett
  2. Jeg likte det godt jeg! Jeg synes det er vanskelig å sette opp slike stilleben, og forandrer stadig vekk på ting. Flytter litt og forskyver litt. :)

    SvarSlett
  3. Masse fint her da! Synes du fikk det bra til. Men skjønner kanskje too much feelingen..

    Skulle gjerne vært sånn som fiksa og ordna hjemme, men det er det liksom ikke tid til her i huset. Men nå har vi kjøpt nytt hus! Så nå må jeg i alle fall møblere og fikse litt. Men det er da ekstra vikitg at valgene er veloverveide, for brått blir det stående sånn leeeeenge ;)

    Ha en strålende uke!

    SvarSlett
  4. Nei, hehe, jeg omorganiserer ikke så mye jeg heller, men bytter gjerne ut tingene for et bilde eller to, for så å sette alt tilbake til samme sted... hihi:)

    Jeg likte godt utstillingen din! Utrolig flotte og tøffe ting. Fine sammen!!

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    PS: bli gjerne med på giveawayen hos meg. Du kan vinne lekre øreringer fra The Butterflyshow:)

    SvarSlett
  5. fint! kule ting som passa godt sammen:)
    jeg flytter litt på ting ja, men ikke så altfor mye.. det blir mer på at jeg blir lei av å ha så mye stasj fremme, så jeg pakker bort litt i skapet, og så finner jeg frem igjen etterhvert hvis jeg får lyst...;)
    klem june

    SvarSlett
  6. Så masse stilige ting!
    Gøy å prøve seg fram litt.
    Jeg flytter veldig sjelden på ting etter at de har blitt plassert.
    Men jeg prøver å gjøre det oftere, forandring fryder sies det :-) !!
    Klem

    SvarSlett
  7. KULT!
    Her er det og prøving og feiling, og stadig omgjøring:))
    Og det er veldig kjekt og se det slik på bloggen ja, ser med en gang om noe er "feil" ;))

    Ha en fin fi nkveld ♥

    SvarSlett
  8. Kjempefin blogg! Og hvor har du kjøpt klokka?? Den var rå stilig! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Klokka er kjøpt på Bolia :)

      Slett
  9. Hei, hvor har du fått tak i den clipboard tavlen?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei...den har jeg kjøpt på scrappemagasinet :)

      Slett
  10. Ommøblerer hele tiden jeg! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails