søndag 25. november 2012

Bowl

Jeg er så heldig at jeg har blitt sponset med en ny skål.
Skålen er i kubusserien fra By Lassen og designet av Mogens Lassen.
Fra før har jeg kubusstaken med plass til fire lys, 
og denne skålen stod faktisk på ønskelisten.








Skålen finnes i liten og stor størrelse og i fargene hvit, sort, grå og grønn.
Jeg har den store størrelsen.

Savner forresten godt fotolys...tror jeg må la bloggen gå i dvale,
dersom jeg ikke klarer å ta bedre bilder snart...

Ellers har helga vært innholdsrik.
Vi har hatt lekkasje i huset.
Og frøken-ta-alle-sorgene-på-forskudd (les: undertegnede), har sett for seg at vi må rive både barnerom, kjøkken og bad...nå får vi se i morgen.
Vi har hatt besøk og fått mye hjelp av min snille mamma.
Bretting av stjerner har vi også prøvd oss på.
Også har vi hatt bursdagsfeiring for vesla som fylte 3 år
Mer om det en annen dag...

Innlegget er forresten sponset, 
men det skjønte du vel etter første linje? ;)

Travle tider her,
og jeg får lite tid til å besøke dere, 
og legge igjen livstegn.
Kommer sterkere tilbake.
Tusen takk til alle dere som er innom her!
Setter pris på hver og en av dere, 
og håper dere har hatt og har en fin helg!

9 kommentarer:

  1. Stilig!
    Alt som finst som eg ikkje veit ;-)

    Fin Adventstid, berre ei veke igjen!

    SvarSlett
  2. Heldige dæ:)
    du ..lure på om du har kjøpt den papirkula i rosa eller om du har laget selv? trenger tips om hvordan lage evt kor man kjøpe:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den har jeg kjøpt på ebay. Søk på honeycomb ball så får du sikkert noen treff. Vet de har eller har hatt på Søstrene Grene også.

      Slett
  3. Hedlige du:) Liker det enkle rene designet på kubusserien. Håper nissen er snill i år for denne står på ønskelista..:)

    SvarSlett
  4. Håper vannet ikke har gjort for stor skade, la oss håpe dere har flaks! Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Kjempefint, og jeg gleder meg til å besøke deg!
    Var det nå på tirsdag? klem m

    SvarSlett
  6. Hei!

    Ser at du også har vært heldig! Nydelig bolle. Jeg ser at den hadde passet veldig godt sammen med lysestaken.. hihi

    Ønsker deg en flott uke! Måtte det bety at vannlekkasjen ikke har gjort SÅ stor skade som du frykter.. :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Fin den var. Jeg venter på kubus staken og gleder meg masse til den kommer i hus:)
    Ønsker deg en fin søndagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Så heldig du er så fikk denne ! :-)
    Den er så stilig!
    Håper det ikke har gjort stor skade etter lekkasjen...
    Ha en flott ukestart!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails