fredag 30. november 2012

Fredag

Oh happy friday!
Her er julekalenderen fremdeles ikke klar.
Julepynten er fremdeles ikke funnet frem,
men juleforkjølelsen sitter iallefall godt i.
Godt noe er på stell!





Litt bilder av stua i dag.
Korg fra Ferm Living og Pute fra Fine Little day, kom i hus for litt siden.
Disse er kjøpt på en av mine favoritt nettbutikker: Nord-Design .
Dete er ikke et sponset innlegg, men jeg synes søstrene Marta og Synnøve som driver Nord-Design har en ypperlig service. 
Det har mye å si!
De er også flinke til å promotere varene de har, og tar fantastiske produktbilder.
Mye derfra står på ønskelisten min i år. :)

Ha en finfin fredag!
Jeg må fortsette på julekalenderen!

4 kommentarer:

  1. Her er lego kalenderen funnet frem, resten av adventstingene får vente til i morgen, må pusse vinduene i dagslys før stjernene kommer opp!!

    Finfin helg til dere!!

    SvarSlett
  2. Det er jo ikke første søndag i advent før søndag, så jeg drøyer litt til jeg også hihi. Fine bilder, skikelig gjenomført stil i stua. En sånn kurv fra ferm living står på min ønskeliste også. Håper på gavekort til jul som kan bli til en sånn. Fin fredag til deg og dine.

    SvarSlett
  3. Den korga fra Ferm Living er skikkelig fin, kunne jeg tenkt meg selv:)
    Jula kommer når den kommer, som den gjør hvert år, så pynting er ikke noe jeg stresser med;)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har i stua di:)
    Her er det tatt frem julestjerner og litt pynt i dag, sååå koselig:)
    Og nå er det siste finish på julekalenderen, må bare blogge litt først, hehe:))

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails