tirsdag 5. mars 2013

Babyteppe

Jeg kom over det skjønneste og kuleste babyteppe jeg har sett.
Virkelig originalt med origami og teppe i ett og samme produkt.
Det kan også brukes som en lekefugl, eller bare som pynt.
Nå kommer det ikke flere babyer her i hus, 
men et tips til dere som ikke er ferdige med å produsere ;)






Fabelab heter firmaet som har laget disse, 
og jeg fant de via den fine bloggen til Sirpan Sirkus.
Det er altså ikke et sponset innlegg. 
Jeg bare likte det så godt!
Kan jo ikke være umulig å sy selv heller...


Så på tampen må jeg få nevne herlige Maia med bloggen Fabelaktig.
Jeg har igjen blitt månedens blogganbefaling hos henne.
Og de ordene hun skriver om meg...
Hun er bare så utrolig snill og hyggelig.
Ta turen innom hennes flotte blogg.
Der blir du fristet av gode og utrolig lekre muffins og mye pent for øye.
Denne jenta kan bake og style de søteste ting.
Anbefaler deg turen innom.

Minsta sitt rom har også komt på en stor amerikansk interiørblogg
Ganske festlig å lese kommentarene,
kanskje jeg må begynne å skrive på engelsk...
Og jeg som er så rusten...
(Tar gjerne imot rettehjelp) :)

Ha en strålende tirsdagskveld!

I discovered this faboulus baby blanket.
Folded like a bird, or just use it as a blanket.
Love the design.
My blog has also been recommended by the sweetest Maia,
Look in to her blog, it's Faboulus.
My youngest room is on the blog Apartment Therapy.
It's nice when other people like what you do.
Don't you think? :)



5 kommentarer:

  1. For et herlig babyteppe!
    Ikke flere babyer her i huset heller...
    Så gøy å få komme med i en så stor interiørblogg i statene,
    og herlig innlegg Maia har laget om bloggen din og deg :-)
    Ha en flott dag :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei du søte,
    først og fremst må jeg takke for alle fine ord du legger igjen hos meg.
    Jeg har ikke så mye fritid for hånden om dagen, så jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg ønsker, men vit at jeg setter pris på dine besøk inne hos meg.

    Jeg vil ha baby, når det finnes så mye fint å kjøpe *ler*
    Takk for fine ord om meg, varmer godt!
    Digger deg!

    Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*

    Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett
  3. Super fint og smart babytæppe!! Ønsker dig en fortsat dejlig uge. Kh. Louise

    SvarSlett
  4. Kjempefiiiin!! Den skal jeg tipse søster om:) Ha ei fin helg!!

    SvarSlett
  5. Så stilig teppe! Og for en fin blogg :) Jeg legger meg til som følger og ønsker deg en fin dag videre :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails