tirsdag 26. mars 2013

Firkanter

Firkanter så langt øyet strekker seg...
Iallefall nesten.
Kubus fra By Lassen er faktisk en favoritt hos meg.
Og nå har jeg, som flere andre bloggere, 
også fått sponset et nytt tilskudd i kubusfamilien min.
Kubus bowl hadde jeg fra før i hvitt, 
men nå har jeg den også i en finfin gråfarge.
Jeg liker den utrolig godt.



Enn så lenge får den stå på stuebordet med litt påskepynt i, men det skal nok ikke bli problemer å finne en egnet plass til denne godsaken.

Nå venter ferien på meg,
og det blir nok en liten pause på bloggen.
Det ble en rolig jobbstart etter permisjon med påskeferien rett rundt hjørnet.
Ganske deilig! :)

Ha en strålende påske alle sammen!


10 kommentarer:

  1. Ååå du er ein av de heldige du og,ønsker meg så masse for dei er så fine:))passelig til goteriene nå:)
    Eg har lysestaken i kvitt og er så fornøyd med den,fin heile året rundt!

    Ønsker deg ei kjempefine påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Åh, så stilig! Heldige du :) Skjønner at den faller i smak hos mange :)

    SvarSlett
  3. Så heldige du e!!
    Denne e så stilig!
    Passe jo så fint inn hos deg og i resten av samlingen din :-)
    Ha ein fine kveld!

    SvarSlett
  4. heldigen du, den er jo bare så kul og det samme er lysestaken (e). har såå lyst på. god påske til deg og dine :-) klem

    SvarSlett
  5. Så flott!
    Og det er jammen bildene dine også:)

    God påske til deg!

    SvarSlett
  6. Hei søte du *smiler*

    Da fikk jeg endelig tid til å besøke deg, takk for alle fine ord du legger igjen hos meg *glad*

    Heldige deg som har fått den fine bollen <3

    Håper du koser deg og har en finfin påske!
    klemklem

    SvarSlett
  7. Hei der working mom! Korleis går det? Har far fått lillemor til å spisa, eller? Stilige dei der skålene dåke har fått :-) den er jo rett i di gate ja. Kosa meg ein heile haug med reportasjen som Manuela og Cathrine laga frå huset ditt, det er berre så gjennomført lekkert hjå deg. Så mange kjenninger å sjå rundt om i dei ymse interiør blada no, knall kjekt. Rogabloggerane er i ein klasse for seg, tenker eg.

    Ha ei finfin veka, den er kort! Tjohooo!

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. Fant bloggen din først i dag og liiiiker den godt :) la meg som følger og kommer tilbake :)
    Klem Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails