onsdag 13. mars 2013

Molekyler

Jeg har en del trekuler liggende, 
og da jeg laget denne uroen til minsta sitt rom,
kom jeg på en annen idè om hva jeg kunne lage.
Jeg har sett at Ferm Living har noen byggesett 
der du kan lage molekyl.
Dette synes jeg er kjempestilig, nerdete som jeg er.
Så da var det bare til å prøve seg selv.


 Vil du prøve deg selv trenger du:
Drill
Hagesaks eller noe til å kutte pinnene med
Grillpinner
Trekuler


Bor hull der du vil, og klipp pinnene i lengdene du selv ønsker.
Det er ikke sikkert det henger så godt i sammen, 
så om du vil kan du lime delene fast.


Voilà!

Vet du hvilket molekyl jeg har bygget?
Ikke jeg heller ;)

I made this molecule building set yesterday.
Not that hard.
I used :
Drill
Barbecue sticks (don't know if that is the real english word) :)
Wooden beads
Something to cut the sticks.
Drill small holes and cut the sticks in the size you want them to be.
And voilà, you have yourself a molecule building set.

11 kommentarer:

  1. Digger! Rett og slett. Hilsen Trine, nerd.

    SvarSlett
  2. Har ikke peiling på molekyler,
    men denne var TØFF!! Tipper det er mange som kommer til å prøve seg nå :)

    SvarSlett
  3. Tøft! Har alt jeg trenger i hus, kanskje det blir molekyler her og en gang...

    SvarSlett
  4. Så stilig, kreative du;)

    SvarSlett
  5. så kult det var, hadde passet perfekt inne på gutterommene

    SvarSlett
  6. He,he... der ser jeg matematikeren og realisten i deg, jamfør komemntaren din hos meg. Du kan si; jeg er ikke helt inne i molekyl-verden, men den var jo dekorativ!
    Strålende dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. hahhaaa.... du er så kul!!!
    så fint d ble...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  8. Knallstilig, så kreativ du er! Jeg tror det er et fargebarn-molekyl;).

    SvarSlett
  9. Hvilket merke er den hvite gjørkur-klokken din ? og hvor har du kjøpt den ?

    mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mette! Gjøkuret er kjøpt på Bolia
      http://www.bolia.com/nn-no/catalog/norway/bolia_no/boligtilbehoer/veggdekorasjon/ur/24-017-03_119569.aspx

      Slett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails