torsdag 21. mars 2013

Regntøy

Nå håper jeg snart det blir litt varmere i været, 
slik at vi kan pakke bort vinterdresser og vintersko,
og bare ha vårklærne hengende fremme.
Inngangen bærer preg av nedlassede hengere 
med dobbelt opp av alt, og det er stor rasfare.
All ferdsel der skjer på eget ansvar.



rock on...

Et av de nyeste tilskuddet på hengeren er dette flotte regntøyet.
Jeg har vært så heldig å få sponset et regntøysett av Molo gjennom Sam og Sofie.
Siden det ikke har regnet, men heller snødd eller vært opphold og bitende kaldt,
har vi ikke fått testet det ut enda. 
Når vi har det, skal jeg gi en tilbakemelding om det holder mål.
Jeg er kjempefornøyd med vår- og vinterdressene fra Molo, 
så jeg har i utgangspunktet veldig god tro på regntøyet også. 
Det som jeg kan si til nå, er at det er veldig lett og god bevegelighet i det.
Dette regnsettet som vi fikk, har heller ikke bukseseler, 
så poden på 6 år, er veldig fornøyd og føler seg litt mer voksen med en gang.
Bukseseler er jo praktisk til de litt mindra barna, 
så Molo har flotte regntøysett med det også.
Jeg elsker denne fargerike utgaven samt at det er gode reflekser på.

Dersom du vil vinne et slikt fint sett med Molo-regntøy fra Sam og Sofie,
bør du følge med her på bloggen. :)

Ellers så gikk første arbeidsdag helt fint.
Litt rusten i gamet, men det kommer seg nok :)

Ha en fin dag!

Looking forward to warmer weather. 
Now our clothes rack are full of warm winter clothes and clothes for spring.
Way too much mess.
Anyway..
Got this new rain clothes from Molo.
I have not tested it yet, but the rain can wait :)
Have a nice day.

6 kommentarer:

  1. huffameg ja, gangen hos oss flyter over av sko og vinterdresser og luer og hansker, you name it:-) Gleder meg til varmere dager og mindre påkledning, guttene begynner også å bli leie nå og spør omtrent hver dag når tid det er sommer. Det var kult regntøy du hadde fått sponset, digger spreke farger på klærne til guttene.

    SvarSlett
  2. For et herlig regntøy! Jeg har selv en knall rosa regnkåpe med masse mønstrete runninger på - og det rare er at regnværet blir så mye mer koselig med denne jakken på =)

    SvarSlett
  3. Håper vi kan pakke vekk vintertøy snart for det tar jo så plass!fine regndressen,minstemor her har den i rosa og me fekk brukt for den sist det var regn og det er nok over ein mnd siden det har regna,sprøtt å tenke på:)Molo er kult og fargerikt,eg jobber på ein barneklesbutikk og Molo er et av mine favorittmerker,handler for masse,sukk:)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. hohooo - den dressen der var skikkelig glad.
    ja, nå er det vår, altså
    rett om hjørnet i alle fall :)

    god påske til deg
    klem fra Åpent^hus

    SvarSlett
  5. Herlige farger!! Skikkelig gla'farger :-) Hva jobber du med, tar jeg feil når jeg tror du er lærer...? Synes å huske du skrev det en gang;)

    SvarSlett
    Svar
    1. utdannet lærer ja, men jobber i bank :)

      Slett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails