søndag 24. mars 2013

Vinn flott regnsett.


Hei og hopp!
Da var det tid for en fin utlodning her på bloggen.
Min samarbeidspartner Sam og Sofie vil gi bort et flott regnsett fra Molo til en heldig leser.







Her er det bare til å velge og vrake i størrelser og jakker og bukser.
Flotte og fargerike regnklær.

For å være med i trekningen er det følgende regler:
1 lodd for å kommentere i dette innlegget
3 lodd for å dele / linke til denne konkurransen,
enten på facebook eller på egen blogg.
Lån gjerne det øverste bildet.

Totalt kan en altså få 4 lodd.
Pass på å skriv hvor mange lodd du tar :)

Trekningen blir 21.april

Konkurransen er avsluttet.

Masse lykke til og ha en fin søndagskveld!

135 kommentarer:

  1. 1 lodd på meg :-)

    ashildsk@gmail.com

    SvarSlett
  2. 4 lodd på meg!
    e_ree@hotmail.com

    Elisabeth RS :)

    SvarSlett
  3. Tar gjerne ett lodd jeg! :-)

    Fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  4. jeg tar 1 lodd. sønnen min hadde blitt knall tøff i det blå regntøyet.


    Mvh Aimee

    SvarSlett
  5. 4 lodd :) og krysser fingrene ;) god påske! Klem fra marennf a hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne prøve lykken med 4 lodd :)
    Krysser fingrene! Klem fra Tonje

    SvarSlett
  7. Kjempefint regntøy - jeg tar 4 lodd:)

    Gro

    SvarSlett
  8. 4 lodd på meg :) maylisah@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg er gjerne med i trekningen og tar 4 lodd.
    C

    SvarSlett
  10. Kjempefine regnklær!
    1 lodd på meg!

    SvarSlett
  11. oi så kjekt! 4 lodd på meg,deler på facebook :)

    SvarSlett
  12. 1 lodd på meg,tvitvi!!
    God påske Eline :)
    ToneE.
    toneelin81@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jippi, eg vil vere med på denne! :)
    4 lodd til meg, er du snill. Eg linkar på bloggen :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  14. Jeg deltager også gerne med 1 lod :)

    krogsgaard45@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Herlige farger:). Ett lodd til meg:).

    SvarSlett
  16. Krysser fingrene og håper på vinnerlykke på ett av de 4 loddene jeg trekker! :)
    Fin påskeuke ønskes deg! Klem <3

    SvarSlett
  17. Aldri hatt et så fint regnsett til jentene mine!
    Men hadde vært topp å vunnet ett, så prøver lykken med 4 lodd :)
    God påske.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  18. Håper på et lykkelodd, for jenten min trenger nytt:)
    Disse var FINE!

    SvarSlett
  19. Eit lodd på meg (:
    sknutsenfuglestad@gmail.com

    SvarSlett
  20. Til tross for regn må jo dette regntøyet bringe frem solen igjen med slike sprudlende og morsomme farger :D

    Prøver lykken med 4 lodd ;)

    Klem fra Lene Kristin
    lkramsfjell@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Et lodd på meg! Fint regntøy er en fin måte å friske opp en regntung dag på :)

    Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  22. Jeg tar 4 lodd :):) og krysser både mine og guttans armer og bein :)

    carina

    SvarSlett
  23. Jeg tar fire lodd. Dette hadde vært perfekt til barnehagestart.

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  24. kjempefiine regnsett
    lillemor hadde blitt überkul med et slikt et! :)

    jeg er med vettu - med full pott
    og så må jeg få ønske deg ei riktig god påske

    klem fra Åpent^hus
    som tar full pott med fire lodd! :)

    SvarSlett
  25. herlige fargerikt, 4 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  26. 4 lodd :) Herlige farger :)
    Mette

    SvarSlett
  27. Nydelige farger!! Eg prøver lykken med 1lodd:)) tvi, tvi:-)

    Ha ein fin mandag!
    Klem

    SvarSlett
  28. Hei.
    Krysser fingrene.
    Mvh eva

    SvarSlett
  29. Jeg er med!
    reneefjellanger@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg tar med meg 4 lodd. deler på facebook, og krysser fingre og tær! Spreke farger! Sånt liker vi vettu :)

    God påske til deg og dine.

    Hilsen Cecilie (www.smaksans.com)

    SvarSlett
  31. Jeg blir veldig gjerne med og prøver lykken.
    Har nemlig en liten prinsesse jeg vet trenger nytt regntøy.
    Så jeg trekker 4 lodd.
    Jeg har delt både på Facebook og på Twitter.

    Kjempe fin blogg og kjempe flotte regntøy du gir bort.
    Krysser fingrene og håper lykken er med meg.
    Da kan jeg nemlig hjelpe den lille familien som så sårt trenger noe
    nytt til lille jenta.

    Ønsker deg og dine en Nydelig Påske.
    Stor Påske hilsen fra
    Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Eg er gjerne med å prøver lykken med 4 lodd.
    Kjempeflott regntøy :)

    Ønsker Deg en flott påske :)

    MVH Anita
    fruanitajensen@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Et lykke(?)lodd til meg.
    Hanne
    matpakkemamma(alfakrøll)gmail.com

    SvarSlett
  34. •••♦••• Takk for en koselig & inspirerende blogg •••♦•••

    ► og for en kjempefin premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 295 facebook venner via privat melding

    --------> 4 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en riktig ♥ GOD PÅSKE ♥

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  35. Prøver lykken med 4 lodd :)
    Goood påske!

    SvarSlett
  36. Jeg prøver lykken med 1 lodd:)

    SvarSlett
  37. 1 lodd , takk
    rpm@aircooled.no

    SvarSlett
  38. For en kjempe flott konkurranse ! Regnklær er alltid kjekt å ha, spesielt når man bor i Bergen :D !
    4 lodd her :)
    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg er med, 4 lodd. Lisbeth N uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg er med :D
    deltar med 4 lodd, delt på facebook :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  41. Krysser fingrene for hell og lykke med mine 4 lodd :-) Regntøy til å bli glad av her,hadde vært flott for 2 av de 5 barnebarna..:-)


    tevens@online.no

    SvarSlett
  42. Flott regntøy!
    Har delt på Facebook. 4 lodd :)

    Mvh Hilde
    hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  43. Så fine!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    God påske!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  44. Ja takk!! 4 lodd her også :)

    Randi H Dahl
    randikh@gmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg tar gjerne 1 lodd jeg. :)

    SvarSlett
  46. 1 lodd - har 2 gutter (barnebarn) som ville syns om det blå med stjerner (str 92 eller 116)

    SvarSlett
  47. 1 Lodd til meg, tusen takk :D :)

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  48. For en flott premie! Elsker Molo sitt tøy. Jeg tar 4 lodd jeg :)

    SvarSlett
  49. Jeg vil gjerne prøve lykken med ett lodd!

    God påske!

    SvarSlett
  50. 4 lodd her takk =)
    masse god påske

    hobberstad_edith@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Prøver med 1 lodd

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  52. Jeg prøver lykken med 1 lodd. Ha en fin påske! Hilsen Pia.
    pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  53. 4 lodd til meg :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  54. 1 lodd


    :-)

    mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Jeg trekker ett lodd, og krysser fingrene :)

    GOD PÅSKE!

    SvarSlett
  56. Kjempefine regnklede! Hadde passa godt her på Jæren:-) Fire lodd på meg.
    Ha ein god påske!

    SvarSlett
  57. Jeg trekker fire lodd, og deler på fb.

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  58. 1 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  59. 4 lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  60. 4 lodd på meg :) delt på Facebook! Krysser fingrene igjen jeg :)
    God påske, Eline!
    Klem May Beate

    SvarSlett
  61. Råtøffe! 1 lodd til meg :-) Anniken/91326903#

    SvarSlett
  62. Lekre farger! Jeg er med!
    Trekker 4 lodder og krysser fingrene!
    God påske!

    SvarSlett
  63. ååå...minsten trenger nytt regntøy! Jeg hiver meg på og trekker 4 lodd :)

    Mvh marianneLS

    mlyngsand@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Et lodd på meg ;-) og lykken hadde vært et super fint regnsett til frøkna:-)

    Mvh Ann-Kathrin

    SvarSlett
  65. 1 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  66. Dette må jeg bli med på! Ett lodd til meg! ellen . vinorum @ gmail.com
    Fortsatt god påske til deg! Ellen

    SvarSlett
  67. Hei:-)
    1 lodd ;-)
    annkfred@online.no

    Ann-Kathrin

    SvarSlett
  68. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  69. 1 lodd på meg;)
    Håper på litt vinnerlykke.

    Fortsatt god påske;)

    SvarSlett
  70. Glemte visst et punktum i mailadr min, så får gjøre et nytt forsøk ;-)
    Vil gjerne ha 1 lodd, og digger både Molo og bloggen din :-)
    Hilsen nyheim49@gmail.com

    SvarSlett
  71. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  72. Hei. :) Jeg prøver lykken med 1 lodd. :)

    Hilsen Monica (momav78@hotmail.com)

    SvarSlett
  73. Jeg tar et påskelodd ;-) Krysser fingrene!

    SvarSlett
  74. Jeg tar gjerne 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  75. 1 lodd til meg

    verm"ætt"hotmail.no

    SvarSlett
  76. Prøver meg på 1 lodd, kjempefine regnkle.

    SvarSlett
  77. trekk eit lykkelodd , nydelege regnklær :)
    tvi-tvi :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  78. Flott regnklær. Med tre små er det altid nødvendig med nye regnklær i hus.
    Prøver lykken med eit lodd.
    nilsen1981@yahoo.no

    SvarSlett
  79. Prøver lykkenmed ett lodd. Alltid på søken etter gode regnklær til de tre snuppene😄

    Sensoreli fra IG.

    Elibuhaug (@) hotmail (.) com

    SvarSlett
  80. Så fine klær! 4 lodd på meg:) Har linket på bloggen min.

    SvarSlett
  81. 4 lodd på meg :) Flott blogg. Kristin_aanestad@yahoo.no

    SvarSlett
  82. Tøffe regnklær! Jeg prøver lykken med 4 lodd :)
    Therese B. Lothe
    t_borsheim@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Jeg tar gjerne 1 lodd. Elsker "vottelommene" deres!

    SvarSlett
  84. Så fine disse settene er!

    Tar gjerne 1 lodd, jeg :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  85. Hei, takk for mye fin inspirasjon på bloggen:)
    Jeg tar ett lodd.

    Benedicte
    benedicteloksti@hotmail.com

    SvarSlett
  86. Jeg tar gjerne et lodd! Knallfint regnsett, molo har så mye kult!
    Ha en fin dag :)

    Tonje
    tonje_noekkers@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Eg tar 1 lodd :)

    marita.tonning[a]gmail.com

    SvarSlett
  88. Fargerikt og flott regntøy vil jeg gjerne ha! Tar et lykkelodd!

    SvarSlett
  89. 4 lodd på meg. Har delt på facebook.
    Kjempefine regnsett, noe som hadde kommet godt med her i heimen:)

    SvarSlett
  90. 1 lodd på meg!

    yvonne.rislaa@yahoo.no

    SvarSlett
  91. jaaa, jeg er gjerne med på denne! 1 lodd til meg! stine_ma(at)hotmail.com

    SvarSlett
  92. 1 lodd til meg :) kristin.stormo@hotmail.com

    SvarSlett
  93. 4 lodd :D
    Utrolig tøft regnsett

    SvarSlett
  94. Hei jeg vil gjerne delta med 4 lodd. Har delt på facebook :)

    SvarSlett
  95. 4 lodd ble det på meg.

    emi010600@hotmail.com


    marita romfo

    SvarSlett
  96. ohoj!
    gjerne ett lodd på meg!

    (mail: st09086@infomedia.uib.no)

    SvarSlett
  97. Jeg vil gjerne delta med 1 lodd. ing-vill@hotmail.com

    SvarSlett
  98. 1 lodd på meg
    tvillingen6(at)Hotmail.com

    SvarSlett
  99. 1 lodd til meg. :)

    hiilsen@hotmail.com

    SvarSlett
  100. 4 lodd til meg! :-)

    Mange hilsen fra
    Alex
    alexstit@yahoo.com

    SvarSlett
  101. Å så gøy! Har ingen blogg, men deler i vei på Facebook :-D
    4 lodd
    Unni

    SvarSlett
  102. 1 lodd hitover, plis! Slikt kan trengast her i Bergen ;)

    ragga.hjelm@gmail.com

    SvarSlett
  103. 4 lodd på meg:) deler link på fb.

    Ble veldig forelska i dette regnsettet her til lillegutt http://www.samsofie.no/products/molo-regnjakke-waiton-rainbow :)

    Flott konkurranse!

    Mvh

    Marie Bratland

    SvarSlett
  104. glemte mail i kommentaren min:) mailen min er: mariebratland@hotmail.com

    SvarSlett
  105. Jeg tar 4 lodd! :)

    Hilsen Marie RS

    Marieree@gmail.com

    SvarSlett
  106. Jeg vil gjerne delta med 1 lodd.
    Hilsen Kjerstin
    (kjerstinlindgard@yahoo.no)

    SvarSlett
  107. tar gjerne et lodd. Har både gutt og jente som plutselig trenger nytt regntøy,så det er lov å håpe på litt vinnerflaks ;) MOlo er jo fantastisk kult merke,godt mulig d blir det på barna,uansett vinnerflaks eller ei

    SvarSlett
  108. 4 lodd til meg:) Marcus hadde blitt kjempeglad for det regntøyet i blått ja:) Og ikke minst mor:)

    Klem charlotte
    charlottetotland@gmail.com

    SvarSlett
  109. Hei!

    Jeg trekker 4 lodd, deler på FB.
    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne,
    så ønsker jeg i blått i størrelse ca. 6 år

    Vennlig hilsen Guri Marie
    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  110. Jeg tar 4 lodd og deler på facebook!
    Krysser mammafingrene!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  111. 4 lodd på meg:) Er jeg så heldig å vinne ønsker jeg rosa str 104

    SvarSlett
  112. Eg vil gjerne være med og trekker 4 lodd

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  113. Er gjerne med jeg, å trekker dermed 4 lodd :-) Det sette med masse farger falt i god smak ;-)

    Hilsen Line
    linehilmarsen@gmail.com

    SvarSlett
  114. Jeg blir gjerne med og trekker 4 lykkelodd:))
    Så utrolig flotte regnsett!!

    SvarSlett
  115. Her trenger eldstemann nytt regnsett så vi er med på 4 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  116. Regnklær til ongan får man jo aldri nok av.
    Prøver derfor lykken med 4 lodd. Friske farger.

    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  117. Jag är gärna med, jag tar 4 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/april/21-april-vinn-regnklader.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  118. Heisann :-)

    Herlig konkurranse,flott regntøy. Blir veldig gjerne med.
    Takker ja til 4 stk lodd :-)
    Ha en fin torsdag og en herlig helg!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  119. Veldig kjekt med fargefikt regntøy. Da blir ikke regnet så kjedelig likevel! Prøver lykken med 4 lodd:)

    SvarSlett
  120. Da ble det 4 lodd til meg, og i dag plasker det ned i Lofoten, så nytt regntøy til lillemor hadde vært flott!

    SvarSlett
  121. Jeg trekker 4 våte lodd, og trenger derfor regntøy ;-)

    Vårhilsen fra Hege med sønn
    monsrud@hotmail.no

    SvarSlett
  122. 1 lodd på meg :)

    God helg :)

    Mvh
    Stine R
    tyvenlia@live.no

    SvarSlett
  123. Heisann, jeg vil være med og tar ett lodd. margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  124. 1 lodd til meg!:) //Maja-Lisa, majaheino(at)yahoo.com

    SvarSlett
  125. Hej!
    Jag är gärna med och tar mig 4 lotter. Jag länkar på fb;
    https://www.facebook.com/johanna.h.jansson
    /Johanna
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvarSlett
  126. Det blir fire lodd på meg. Håper på det beste og krysse fingrene. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Varme klemmer og beste ønsker fra Andrea

    SvarSlett
  127. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  128. Jeg rekker akkurat ett lodd!:D

    SvarSlett
  129. Delt på Facebook :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  130. 4 lodd glemte jeg å skrive

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails