lørdag 16. mars 2013

I et magasin


Hjemmet vårt er kommet i den nyeste utgaven av Bolig Pluss,
og dette kommer i salg nå over helga.
Må si det er noe spesielt å se hjemmet sitt i et boligmagasin,
men også utrolig stas. 
Også så mange sider...
Det hadde jeg i utgangspunktet aldri trodd.
Bak reportasjen står de flinke jentene 
bak bloggene Mrs Hardy og Trettien.







Jeg må si meg veldig fornøyd med reportasjen.
 Det er noe jeg kunne tenkt meg å endret på,
men det er som regel det for en perfeksjonist som meg.
Og bare for å ha det på det rene:
Selv om det kan virke fra overskriften og teksten som jeg egenhendig bygget og planla dette huset alene, er det ikke tilfellet for de som lurte...hehehe
Mannen har gjort minst like mye, og vi har fått utrolig mye hjelp av familie og venner.
Skjønner jo Bolig Pluss vinkler det slik siden det er jeg som blogger. :)
Vel, jeg hadde aldri trodd boligen vår skulle komme i et magasin,
og nå har vi prøvd det også.
Jeg må jo si at jeg er litt stolt, men det må jo være lov! :)

Ha en strålende helg alle sammen!

Jeg får forresten ikke sett eller redigert bildene mine i Iphoto, det lukker seg bare ned.
Noen med tips eller erfaringer å dele?

30 kommentarer:

  1. Woow!! Gratulerer med det som ser ut til å være en finfin reportasje fra det fine hjemmet Deres :)
    Har ikke sett det siste Boligpluss, men håper å få lest/sett det snart!

    ...og jeg kjenne rmeg igjen i det du sier med å være perfeksjonist -ler-
    Sånn er det bare! -knis-

    Igjen, gratulerer masse :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Grattis Eline, vell undt! Jeg koste meg i går med den, kjempe fin;) Du er flinka vettu;)

    SvarSlett
  3. Så spennende,gleder meg til å sjå:)og trur aldri ein blir 100 % fornøyd,alltid noko ein vil sette fingeren på men så gøy:)
    Gratulere så masse!
    Eg har dårlig erfaring med noken fra KK Living som skulle komme her å ha repotasje,var berre tull og dei lovte og holdt ikkje ting og alt fremstod dårlig så veit ikkje om eg ville sagt ja ein annen gang,alt arbeidet eg hadde hatt og så kom dei ikkje:(
    Så ville vurdert det veldig nøye om eg fekk forespørsel ein annen gang men men sån er det av og til..,

    Ei flott helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Jeg abonnerer på BoligPluss, så jeg har lest reportasjen :) En kjempefin reportasje fra et flott hus! Et drømmehus spør du meg, så bra planløsning og veldig kult "utseende" på huset også. Ville helt klart bygd noe lignende hadde jeg fått sjansen til å bygge igjen (noe jeg ikke kommer til å få dessverre;) ).

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh tusen hjertelig takk for den fine kommentaren din. Du har sikkert et flott hus du også, og kanskje det plutselig dukker opp en mulighet til å bygge igjen. Man vet jo aldri :)

      Slett
  5. Har skrevet det tidligere også men herlighet som jeg koste meg med reportasjen - knall!
    Ha en flott dag og ei riktig god helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Så kjekt at du koste deg med reportasjen. Ha en finfin søndag!

      Slett
  6. Grattis :) så gøy :) du har d jo bare såååå råflott :) klems Diana :)

    SvarSlett
  7. Så gøy!! Dette må jeg lese :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Så kjekt!! Har lest bladet, veldig fin reportasje! God grunn til å vere stolt:)
    God helg
    Silje

    SvarSlett
  9. Så gøy!!!
    Jeg må kjøpe bladet etter helgen ja :-)

    SvarSlett
  10. Grattis med reportasje, den så veldig fin ut.
    Ha en flott lørdagskveld.
    C - mistet sygnisten helt. :/

    SvarSlett
  11. Så gøy, flott reportasje,litt synd at det ene bilde var uklart-men det skjedde kanskje i trykken. Synes du er tøff som stiller opp- det gir inspirasjon til mange tenker jeg;) Herlig den tapeten og den pulten var sammen;)Kanskje du dukker opp i et nytt blad med det fine barnerommet du har pusset opp- det fortjener virkelig trykksverte;) Ha en fortsatt fin lørdag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg forstod ikke hvorfor Bolig Pluss skulle ha med det bilde. Av alle bildene av barnerom så valge de det mest uklare og rotete av dem alle og blåste det opp på en hel side. Veldig rart i grunn! Tusen takk søte du, og ha en fin lørdag du også!

      Slett
  12. Grattis! Gleder meg til å lese!
    Kjenner igjen den grugleden før man åpner bladet, ting man vil forandre på etc, men herlighet, nå må vi slutte å være så selvkritiske!
    Enjoy the moment;)

    SvarSlett
  13. Gratulerer!!!Så morro :)Gleder meg til det kommer i posten!
    Alltid mye god inspirasjon fra deg!

    SvarSlett
  14. Så gøy, gratulerer,må ut og kjøpe bladet,ha en finfin søndag.klem hege

    SvarSlett
  15. Da skal jeg ut og kjøpe boligpluss gitt:)

    SvarSlett
  16. Hei igjenn.... du den spray lakken tørker på under 15 min, jeg sprayer, drikker en kopp kaffi og henger rammene/sette vasene osv på plass.... ler... :) har ikke tid til venting jeg seddu....
    jeg sprayer utendørs.... i minus grader, det gjør ingenting... den tørker like fort og tåler kulde... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  17. Fantastisk - gratulerer !! så gøy det må være, og skikkert litt "rart" også :) men vær stolt - det der er det jommen ikke alle som får til :) kult - jeg skal sjekke! God ny uke <3

    SvarSlett
  18. Kjempestilig:)
    Gartulere så mye. Dette bladet må jeg kjøpe!

    SvarSlett
  19. Så kult, mange kjente på trykk i det siste! skal kjøpe dette og ta det med på hytta i påsken :)

    klem

    SvarSlett
  20. Så flott! :) Gratulerer så mykje med å ha kome på trykk i blad :) Sjølvsagt har du all grunn til å vere stolt :)
    Dette er ikkje eit blad eg har for vane å kjøpe, men denne utgåva må eg berre ha ;)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  21. Så kjekt! Gratulerer så mye!
    Og flinke Manuela og Cathrine!
    Må inn i bladet å titte. Det var det ene jeg ikke rakk over i helga:))

    Fin kveld til deg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  22. Stas altså! Jeg håper det kommer i butikkene i dag så jeg får lest det! Du har slikt et herlig hjem!!
    :)

    SvarSlett
  23. Har lige fundet din blog - vældig flot og kul boligreportage.
    Glæder mig til at følge dig. Anita / itasalbum.blogspot.dk

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails