torsdag 3. februar 2011

Blogglotteri.

Jeg har fått tilbud av Torky å lodde vekk et nytt produkt  her på bloggen.
Nå kommer nemlig Torky også i smarte vesker med avrivningskant som gjør det enda enklere å bruke.

Tv-kokken Ole Martin Alfsen fra tv-programmet 4-stjerners middag bruker kjøkkenpapir som redskap under matlaging. Torky-papiret loer ikke og kan derfor, i motsetning til tradisjonelt tørkerullpapir, brukes til å tørke av kjøtt og fisk, eller for den som ikke har en salattørker, kan man klappe papiret lett over salaten etter skylling.


Jeg syntes designet var fint, samt at for en småbarnsfamilie som oss så går det med papir til både snott og snue, mat, søl og tacospising blant annet.
Her i huset hadde vi nok hatt godt av en slik beholder.
Utseende med stjerner falt i smak, den slipper å henge på veggen,
samtidig er vi konstant tomme for tørkepapir! ;)
Tror det er en sykdom.


Så her er det bare til å hive seg med og ta lodd.

Reglene er som følger:
1 lodd for kommentar
1 lodd for å like FargeBarn på Facebook
1 lodd for å følge eller bli følger.
1 lodd for å linke.

4 lodd for full pott altså.

Edit: Fint om dere nummererer deres egne lodd!
Trekning onsdag 9 februar.
Ha en avslappende torsdag,
med eller uten tørkerull!

65 kommentarer:

  1. Jepp, då har eg gjort alle 4 eg då!!
    Trudde eg va følger her o. Men nå e eg:-)
    Har linka på bloggen min!

    4 lodd på meg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg trenger virkelig den grå med stjerner! Så jeg er med på 3 lodd.

    Vinner jeg ikke må jeg få tak i en på en annen måte. Kommer de for salg i butikken?

    SvarSlett
  3. Oi! De var kule! Tar ett logg, jeg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett
  4. Et lodd til meg takk:) Eller blir det to siden jeg er følger?

    Anette:)

    SvarSlett
  5. Kunne trengt ein sånn ein ja :o)

    Lodd nr 11, 12 og 13 te meg og skikkelig god helg te deg ;o)

    SvarSlett
  6. Smart, vi har samme behov som deg så jeg klinker til med to lodd, 14 + 15 og håper jeg blir den heldige!

    SvarSlett
  7. Kjempekule de der!
    Jeg blir veldig gjerne med og trekker tre lodd;)
    Nr 16, 17 og 18 ble det på meg da, får håpe det er lykketall, hihi!

    God helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. 19-20-21-22 til meg.
    Torky er et flott produkt!
    Gøy å være med!

    SvarSlett
  9. Helt klart veldig lurt når man har barn i huset. tror også det er en sykdom, vi er også fri stadig vekk.
    Falt pladask for den med stjerner.
    Jeg tar 4 lodd :)

    klem

    SvarSlett
  10. Moro! Bruker torky hele tiden. :-)
    3 lodd på meg. :-)

    SvarSlett
  11. Da blir det et lodd til meg. Torky er bare best!!
    Katarina

    SvarSlett
  12. Da blir det to lodd her! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  13. Einig - papirmangel er nok ein sjukdom som går i dei fleste småbarnsfamilier :)
    Eg er gjerne med på tre lodd :)

    Riktig god helg! Både frå meg og Timmy, hehe :)

    SvarSlett
  14. Jeg trekker lodd nummer: 36, 37 og 38

    :D

    SvarSlett
  15. Hei,

    Denne var jo kjempestilig. Vi har tørkerullen stående på stuebordet konstant, og det er ikke noe pent, så jeg skulle gjerne ha hatt en slik!
    Jeg tar herved 2 lodd hos deg.
    (Kikk gjerne på min give away og, om det kan friste).

    God helg!

    SvarSlett
  16. woohoo !! jeg tar gjerne 4 lodd , den med stjernene var KUUUL ; og som småbarnsmamma går det myyyyye papir i hjemmet :D

    God helg til deg og dine

    SvarSlett
  17. Enig med deg, stjerner var stilig!

    Jeg blir med på lodd 45 og 46

    Ja, det er som jeg sa heilt sjukt, ok, jeg overdrev kanskje litt, men siste bud jeg hørte om var på 9,4mill og prisantydningen var 5,9mill. For mye penger ja, kanskje det gikk enda høyere også. For et gammelt, trekkfullt hus som iallfall må renovere bad. Verden vil bedras! Det er nok billigere på Jæren, men for meg som bodde mange år sentralt i Oslo før jeg traff han som trakk vestover, og etter 10 år nokså sentralt i byen så føles nesten Sandnes langt og tungvint.... Så jeg har nok noen runder og gå med meg selv før jeg klarer å vurdere en sånn reisevei.... Sikkert veldig mange fine steder og hus litt lenger ut, men enn så lenge er det meste langt...

    Er vel egentlig ikke moden for flytting heller kanskje, vi har det jo så bra her - bare litt trangt etterhvert. Og sikkert altfor mange ting. Jeg vil jo helst samle på alt.....

    God helg!

    SvarSlett
  18. Den vil jeg vinne! Prøver meg med lodd nr 47 og 48. God helg!

    SvarSlett
  19. Hei du!

    For ein søt kjole nedenfor her! Og om eplene er feil vei - kva gjer vel det? - ho som har den på, ser dei jo rett vei! Sjå det!

    Vil veldig gjerne vere med i trekninga... Den med stjerner var veldig fin! Ser for meg at den vil vere superlur i bilen! Så lodd nr 49 og 50 på meg:-)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  20. Det skulle bli 3 lodd på meg, link, blir følger og kommenterer. NR 49,50,51
    Denne ønsker eg meg.

    SvarSlett
  21. Det bliver 2 lodder til mig.

    Glædelig fredag.
    Kirsten

    SvarSlett
  22. Lodd 56 og 57 tar jeg! Har både linket på bloggen min og herved kommentert. Vi TRENGER en slik Torky-holder, for mannen min har rotet bort de to grønne vi hadde under flytteprosessen i januar. *krysse fingre*

    SvarSlett
  23. Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/vinn-en-torkyhallarevaska.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  24. Fin og praktisk den grå med stjerner der, så prøver gjerne lykken med 2 lodd: kommentar og følger.
    Lodd 58 og 59 på meg :)

    SvarSlett
  25. Ser at Spacegirl sneik seg foran meg, så ble visst lodd 60 og 61 på meg :) Eller?

    SvarSlett
  26. Jag vill gärna vara med :-) Jag tar två lotter!

    mail:bellybus@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Gillar också på facebook :-) Namn: Isabell Lindmark

    mail: bellybus@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Kan je få et lødd?

    Frankie

    SvarSlett
  29. Jeg tar tre lodd, kommentar, følger og link :) Skulle det bli lodd nr 66, 67 og 68, tro?

    SvarSlett
  30. Jeg er avhengig av Torky! Sniker til meg 4 lodd :-) Blir det nr. 69, 70, 71 og 72, tro? :-)

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen din. Hvem vil ikke gjemme torky'n...
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  32. Takk for kommentar på bloggen min!
    Jeg blir med på lotteriet og tar 4 lodd!!

    SvarSlett
  33. Praktisk og pent- ett lodd til meg.

    Mvh Sigfrid

    SvarSlett
  34. Hei! For et smart produkt!
    Vil gjerne være med på trekning - ett lodd til meg :-)

    Ha ei super ny uke!
    :-)

    SvarSlett
  35. Kommentar og linking på konkurransenett.no. Lodd nr. 80 og 81. Tvi tvi

    SvarSlett
  36. Kjempefin:)) 1 lodd til meg
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  37. Praktiske og fine
    2 lodd til meg.

    SvarSlett
  38. så smart! :) 2 lodd til meg:) har kommentert og delt link på FB:)
    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Lodd 85, 86 og 87 på meg! :)

    SvarSlett
  40. 1 lodd, og tørkerull i bilen er god å ha, og etuiet gjør at papiret ikke flyter rundt...!

    Bentemor, hagenxxx@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Heisann :-)

    Knallfin og smart. Blir veldig gjerne med i trekningen og tar 4 stk lodd takk :o)
    Ha en flott uke!

    Mvh Merete ( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  42. Praktisk :) 1 lodd :-D

    SvarSlett
  43. Æg he vannvittigt goe erfaringa mæ Torky.

    Roy

    SvarSlett
  44. Jeg tar gjerne 3 lodd :) Kommentar, følger og FB!

    SvarSlett
  45. Tøff og praktisk :)
    Jeg tar 1 lodd.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Jeg tar tre lodd her hos meg :)
    Ida Lind
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  47. Hei!
    Sånn, da ble det tre lodd på meg!
    Hilsen Camilla

    SvarSlett
  48. Trekker meg 3 lodd og krysser fingra..
    Flott blogg!!

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  49. Jeg vil veldig gjerne ha lodd av deg:-)
    Jeg trekker to et for å følge og et for kommentar. Kjempe kjekk premie du har, likte veldig godt den med stjernene

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  50. ••♥•• Så tøft!••♥••
    Jeg vil gjerne være med på trekning =)

    Har tipset alle mine 272 facebookvenner, og delt link på veggen min =)
    Er fan på facebook, og følger av bloggen, så med kommentar blir dette full pott --------------> 4 lodd på meg =)

    Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  51. 2 lodd på meg

    SvarSlett
  52. Smart :) Den plastbeholderen vi har på kjøkkenet gjør ikke akkurat underverker for interiøret. Jeg tar gjerne 3 lodd.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlett
  53. Jeg tar tre lodd!
    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    Denne må da være super for oss med små barn i hus :)

    SvarSlett
  54. 4 lodd til meg! :-)

    Hilsen Beate M B

    SvarSlett
  55. Da har jeg blitt følger, liker på facebook, forsøkt å linke på FB og kommentar her....
    Det betyr vel 4lodd det?
    Men med min flaks er jeg for sent ute?

    Hilsen Jenny M

    SvarSlett
  56. Er allerede følger så da blir det 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  57. Jeg trodde jeg hadde lagt inn kommentar her i går,
    men det ble visstnok et annet sted.
    Du har en fin blogg!
    Ønsker å være med i trekningen
    Bruker Torky hele tiden. Det er noe av det mest praktiske en kan få kjøpt, og denne beholderen var jo riktig smart da.
    Vennlig hilsen Guri Marie.
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  58. Jeg er med i siste liten! Tre lodd på meg:)

    SvarSlett
  59. Hei,
    hiver meg med på 3 lodd! :))) (og har stjerner i blikket) :)

    SvarSlett
  60. hei.
    jeg hiver meg også med i siste liten. to lodd til meg.
    litt usikker på lodd nr....
    så må jeg jo bare si at kjelleren er jo så fin. skulle øske jeg også hadde en slik kjellerstue;)

    SvarSlett
  61. Hiver meg på denne jeg også.. 2 lodd på meg, en for kommentar og en for facebook :)
    Hilsen Stine (tyvenlia@live.no)

    SvarSlett
  62. Vil gjerne vinne en sånn kul tørkerullholder.
    Tar 2 lodd jeg da siden jeg følger bloggen.
    Silje

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails