torsdag 24. februar 2011

Røde innslag.

Og da tenker jeg ikke på....
No, let's not go there!

Jeg husker rett og slett ikke om jeg har vist dette før på bloggen.
Skit la gå.
I så fall kommer det igjen.
Rød er ikke en farge som går igjen over alt i huset,
da jeg ikke får det helt til å kombinere den med andre farger.
Løsningen blir å lage en sone i huset som kan få være rød.
For jeg liker jo egentlig rødt veldig godt!
Gangen og gjestewc går altså i rødt hos oss.


 Skulle vært et lite rødt tre i midten her, men storebror fant ut at det ville han jammen meg pirke vekk!








Ha en finfin kveld....snart helg! ;)

14 kommentarer:

  1. Smart å samle det røde. Liker også rødt, men kan bli litt påtrengende om den får være tilstede over alt. Lurt og fint med rød sone!

    SvarSlett
  2. Kjempe fin gang du har, stor og god plass :) likte godt det røde store speilet.

    SvarSlett
  3. Så deilig og stor gang dere har! Veldig fine fliser!

    Vi har veldig lite rødt her hjemme, men jeg synes det er stilig i passe doser. Hos dere gjorde det seg veldig bra!!

    SvarSlett
  4. Kjempefin gang og kanonfint toalett:),
    stiligt med de røde wallstickersene og den stolen var jo bare kanonkule:), heldige som har funnet den.

    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. Kjempefin gang!
    Friskt og herlig med de røde innslagene.
    :)

    SvarSlett
  6. Fresht og fint med røde detaljer!

    N y d l i g hvit oval hylle på veggen. Me like ;) Klæm

    SvarSlett
  7. Ååå - utrulig kult! :) Igjen, hehe...

    Hilsen Mari

    SvarSlett
  8. Så utrolig friskt og tøft!

    Den hyllen som henger på veggen står øverst på ønskelisten min for tiden, lekker!


    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  9. hei!

    For et flott hjem! Skikkelig freskt med rødt i hallen! Hviken parkett er det du har? Merke? Er det ask? Hva har dere lagt i trappe?

    Hilsen Tone

    SvarSlett
  10. Ååååh, herlige røde innslagene dine, fresher opp hele dagen min! :D

    SvarSlett
  11. Takker for fine kommentarer.
    Anonym: Trappa er furu, men jeg har beiset og lakket den. et hekkans arbeid....har enda ikke lakket så mange strøk som jeg skal.

    SvarSlett
  12. Hei. Den hyllen på det øverste bildet..
    Slik har jeg også ønsket meg leenge..
    MEN: jeg vet ikke hvem/hva/hvor...
    Hva den heter, hvor den selges osv..
    -OG dette er sikkert noe ALLE vet, og som jeg (som også er over middels interessert i interiør) burde ha visst... - Men (flaut) jeg vet altså ikke det.
    Kanskje du kan fortelle meg det? :)
    God helg! Vivi

    SvarSlett
  13. Hei Vivi! Dette er da ikke flaut. Ikke så lett å vite hvor alt kommer fra. Disse hyllene er fra det danske barnemerket Sebra. En pakke med fire hyller i. De finnes også i andre farger enn i hvitt. Elles har de noen lignende på Søstrene Grene.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails