onsdag 9. februar 2011

Gratulerer....

Da har jeg trukket den heldige vinneren av Torkyvesken.
Brukte random.org også denne gang.


Tadaaa:


 Vinneren ble Merete K som skrev:
Heisann :-)
Knallfin og smart. Blir veldig gjerne med i trekningen og tar 4 stk lodd takk :o)

Ha en flott uke!
 
Til alle dere andre:
Takk for at dere ville være med på lotteriet, og bedre lykke neste gang. Skulle ønske jeg kunne dele ut premier til alle sammen.
 
Her sitter jeg å ser på jordmødrene på NRK.
Jammen ikke lett å se på tv og trekke lotteri på en gang.
Jeg som ikke tåler å se en fødsel uten å begynne å stortute.
Godt jeg ikke er jordmor!
 
Ha en fin onsdagskveld!

5 kommentarer:

  1. Heisann :-)

    Så gøy at jeg vant :o) Tusen hjertelig takk!

    Mvh Merete K.

    SvarSlett
  2. gratulerer til vinneren:) Jordmødrene så jeg også, jeg gråter, kommer med støttende og oppmuntrende tilrop:) Er ganske så utmatta når programmet er ferdig...puh:) Men kjenner sååå godt igjen den herlige følelsen av lettelse og glede når barnet er ute, høy på endorfiner(eller er det det?)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til Merete :)
    Klare ikke å se det programmet en gang jeg...
    Sikkert for kort tid siden forrige fødsel på meg hi, hi.

    SvarSlett
  4. Hei! Tittet innom til deg jeg! Kjempe fin blogg! Ønsker deg en fin kveld:) Klem

    SvarSlett
  5. Uh huffamej!! Vinte je ik...? Je søm nyss sølte noe.....

    Frankie

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails