tirsdag 8. februar 2011

Lekerom og oppholdsrom

Da har vi begynt å ta i bruk kjellerstua.

Egentlig har jeg aldri likt kjellerstuer, men heller foretrukket loftstuer.
Vi er så heldige at vi har begge deler, 
men jeg må jo si at jeg trives her nede under jorden,
 mye mer enn det jeg hadde trodd på forhånd.
Jeg har flyttet pc'en ned, og det er herlig å evakuere ned her sammen med ungene.
Lite innsyn og ingen steder ungene kan klatre, dette og slå seg, velte og knuse ting eller stikke av opp eller ned ei trapp.
Det blir som ei stor lekegrind der ungene kan leke seg fritt på gulvet
(eller oppi "bordet" der vesla trives best).
Og bare sånn for ordens skyld flyttet jeg lekene akkurat utenfor rekkevidden til kameraet. ;)




Takker forresten for alle gardinrådene i innlegget under her.
Setter stor pris på det.
Og du; Ikke glem blogglotteriet mitt der du kan vinne en nyhet fra Torky.
Vinneren trekkes i morgen.


For å delta, trykker du her.

Ha en finfin kveld og god natt!

16 kommentarer:

  1. Helt fantastisk! Utrolig flott kjellerstue, digger huset ditt altså!

    SvarSlett
  2. Hei :-) Har oppdaget blogget din i forbindelse med at vi bygger nytt hus ! Den er virkelig inspirerende :-) Kjempeflott hus dere har !
    Jeg leter etter den "rette" hvitfargen på veggene. Kan jeg spørre hvilken dere har brukt i huset deres ?

    Med vennlig hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  3. Drømmen er jo å ha eget lekerom til ungene! Særlig når det har blitt så flott som deres:) Elsker det tapetet, og det ble jo superfint sammen med murveggen.

    SvarSlett
  4. Så fin kjellerstue :) Ser liksom ikke ut som en kjellerstue... he, he.
    Kjenner til samme følelsen av å komme ned i kjelleren, så ungene kan leke litt friere. Deilig!
    Her vil dere stortrives ;)
    Fortsatt VELDIG misunnelig på den skrivepulten ;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann og takk for fine kommentarer.

    Til Marianne: I kjelleren har vi brukt fargen Chi. Den er mye hvitere enn eggev\hvitt som vi har brukt i resten av huset. Lister og dører kommer automatisk i eggehvitt og som regel blir taket malt i hvitt. Vi fulgte anbefalingene om å ha eggehvite vegger, men i kjelleren ville jeg ha det enda hvitere. Kan hende jeg med tid og stunder maler de andre veggene også hvitere, men synes også det er helt greit med eggehvitt.

    SvarSlett
  6. Tusen Takk for kjempesnille ord - håper du finner noe flott å by på :)) Det kribler i fingre og tær - det er så mye fine ting og flinke folk der ute <3 Dessverre er albumet fult og auksjonen starter i morgen :/

    Masse klemmer fra Familien S

    SvarSlett
  7. kuleste kjellersstuen jeg har sett!

    SvarSlett
  8. Kjellerstuen har blitt utrolig stilig! Jeg bare digger den grå sofaen og skulle VELDIG gjerne ønske vi vurderte en slik farge før vi kjøpte brun.... :-).

    SvarSlett
  9. utrolig tøff kjeller dere har laget!

    SvarSlett
  10. Så utrolig fint det har blitt! Jeg hadde gjerne tilbragt masse tid der nede jeg og, om jeg hadde hatt en slik kjellerstue. For ellers er jeg helt enig med deg, loftsstuer er bedre enn kjellerstuer.

    SvarSlett
  11. Stilig som alltid, jeg har virkelig sansen for hvordan du innreder rom. Du er flik.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  12. Så fint dere har fått det!

    SvarSlett
  13. Kanonfint! Herlig med boltreplass!
    Svarte ang. puffen inne hos meg.
    God natt!

    SvarSlett
  14. Åh, jeg digger den røtte og kule kjellerstua! Og er ganskeså forelska i lampa, sukk, knallfin! Jeg synes du har så koselig blogg, jeg slenger meg til som følger her jeg, så går jeg aldri glipp av noe igjen! ;)

    SvarSlett
  15. Nydelig farge på sofaen. Kan jeg spørre om hvor den er fra?

    SvarSlett
  16. Hei Anonym: sofaen er fra Living. Består av 3 deler som vi har satt sammen til en hjørnesofa.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails