søndag 20. februar 2011

Helgesysler...

Og ikke Helge sysler...
For jeg heter neimen ikke Helge!
Selv om noen kanskje synes jeg ligner på en Helge...
Ikke vet jeg hva Helge sysler med heller.
Ja, ja nok om han der Helge!




 En ny genser til Storebror har blitt til.
I hyrten og styrten nå i ettermiddag.


 Helge på tur med familyen...


 Vi vært på stranda...og fytti så kaldt! Vi var vel de eneste som ikke hadde hansker også der nede.
Den hanskeløse familie på tur...en relativt kort tur med andre ord!






Litt former og mønster som jeg fikk knipset noen bilder av...dette også i hyrten og styrten, sånn før fingrene frøs fast til kameraet.
...så vidt jeg fikk tid til å fokusere! ;)

Helgene raser av gårde, og akkurat nå skulle jeg ønske det var helg hele uka.
Men, det er vel kanskje for mye å be om...

Har du gjort noe kjekt i helgen?

19 kommentarer:

  1. Flotte bilder. Strand er flott året rundt;)
    Helgesysler er også fint :))

    SvarSlett
  2. Det så ut som en koselig strandtur, så nesten sommerlig ut. Vi har nok litt mer snø enn dere ;-) Du syr jo som en drøm, genseren var utrolig fin very impressing altså!!! Helgen vår har vært rolig. Vaffelbesøk i dag som endte i middag sammen også, spontant og hyggelig! God ukestart til deg :-)

    SvarSlett
  3. Åh, så vakkert på stranda, blir helt ør i magen jeg! (Jepp, ør i magen, fullt mulig)

    SvarSlett
  4. Herlig humor og minst like herlige bilder!


    Ha en strålende uke!

    SvarSlett
  5. Flott strand:) Sola/Orre? Mormora mi bor på Bryne så har vert der mye (på stranda-og Bryne;) )

    SvarSlett
  6. Så flott genseren ble. Endelig fikk jeg se det stoffet live, mye finere en i nettbutikken. Og så fint som du ahdde komponert bildet! Nydelige bilder av strandturen og. Vi hadde virkelig et flott vær på Jæren denne helgen! :)

    SvarSlett
  7. Kjempeskjønn genser! :) Utrolig kul. Og takk for flotte bilder. Heia Jæren! :)

    Ha en fin uke.

    Hilsen Mari

    SvarSlett
  8. Flotte bilder, Helge! :-)
    Vært på stranda vi og..Møllebukta og knipset litt..kaldt, men flott!

    SvarSlett
  9. Kjempefine strandbilder:).
    Og for en flott genser du har sydd, lekker:).
    Helgen har vært supertravel hos oss, har ikkje våre utføre huset engang;).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  10. Fine bilder!

    Ja, jeg og min mann har vært og sett på seng til soverommet som vi skal gjøre om til vi får barn i juni og vi har sett på vogn! Koselig. Og så har jeg vært på kino med mamma og pappa. En fin helg, ja!

    Håper du får en fin uke!

    mvh Solrosa

    SvarSlett
  11. Veldig fin genser! Du er veldig flink til å sy altså!

    Fine bilder av stranda. Det er jammen forskjell på Vestlandet og Østlandet. Her har det vært minus 14 grader i dag og det er ikke antydning til at snøen skal forsvinne...

    SvarSlett
  12. Fine bilder!

    Ja, var nydelig, men kaldt i helg! Og enda forsåvidt...
    Satt og kikket i BoligMagasinet i helgen, og der var det noen vaser som bare fikk med til å tenke på deg. Farger og mønster som hadde passet perfekt til tapeten i kjelleren deres ;)
    tjihi! Er det ikke rart hvor engasjert en blir via blogging?
    Ha en super uke!
    Nina.

    SvarSlett
  13. fine bilder, men husk votter neste gang dere er på tur:) det er vinter fortsatt:) Fin genser til gutten din:) Hyrten og styrten, skjønner ikke det jeg:;) Hva får du til når det ikke er travelt eller på sparket?;)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  14. kansje like greit å ikke bruke hansker "der nede"

    Ørjan

    SvarSlett
  15. På bilde så det deilig ut på stranda:-) Men var selv en tur ute i går så jeg tror deg når du sier det var kaldt på fingrene.
    Fine bilder ble det uansett.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  16. Ja bra man er forskjellige så hus og hjem blir ulike:) Grunnen til at jeg ikke vil ha kjeller er fordi jeg er vokst opp i kjeller med store edderkopper og mamma og pappas tramping rett over soverommet hahaha;)

    SvarSlett
  17. Kanonflotte bilete, Helge! ;) Du er den fødte fotograf. Var det på Orre de var? Såg så kjent ut ;)
    Kjempefin gensar! Nydelege fargar og stoff :)
    Dødskule dressar, særleg den i regnbogens fargar.
    Og bæremeisa - kva kan eg seie? Den kulaste ever! Eg har akkurat maken ;) Elskar retro og gjenbruk :)
    Ha ein fin (dog kald) dag :)
    Mvh, Kris

    SvarSlett
  18. Flott genser!! Du er skikkeleg flink med symaskinen, altså! Og fiiiin tur til sjøen, da! Sjølv om eg nesten kjente kor kaldt det må ha vore! - Nordsjøen rett inn...brrrr!

    Fin dag til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails