onsdag 2. februar 2011

En kjole....

....har jeg sydd i kveld!
Endelig tok jeg mot til meg. Jeg tok i symaskina igjen!
Og ikke bare tok jeg i den, men jeg satte foten på pedalen også.
Rasultatet: en omslagskjole til Vesla.

 Forskjellig knapper synes jeg er litt av sjarmen



Og først nå ser jeg at eplene er feil veg!!
Er det mulig?
Der er beviset; jeg er og blir en vims!
I tillegg liker jeg ikke klippe ut plaggene jeg syr,
så da prøver jeg å bli fortest mulig ferdig med det.
Nedtur!
Ja ja, kanskje jeg klarer å gjøre det rett neste gang!

Ha en fin onsdagskveld!

23 kommentarer:

  1. Heisann! Synest kjolen ble søt jeg. Selv om eplene ble opp-ned :-) Oppdaget akkurat bloggen din og kommer til å legge meg til som følger. Liker stilen din og skulle gjerne hatt det huset ditt :-) Gleder meg til å lese hva du skriver videre!

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du nærma deg symaskinen igjen da!
    Og direkte vellykka var det jo :o)
    Epler feil vei... definitivt ein del av sjarmen ;o)

    SvarSlett
  3. Det er fint med oppned og forskjellige knapper!

    SvarSlett
  4. Rett vei eller ikke - kanllfin var den uansett!
    Synes du er råflink! Heldige lille jenta di:) Synes du skal nærme seg symaskinen enda oftere, du kan jo begynne å selge!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    Gjør ingenting om eplan e feil vei vettu, bare sjarmeranes:) Kjolen va kjæmpesøt!
    Og æi e som dæi, synes det e kjæmpekjedelig å klippe opp stoffet. Vil bare sette mæi fortes mulig ned å sy

    SvarSlett
  6. Synest kjolen ble søt, elv om eplene ble opp-ned:) Nå vet jeg hva jeg skal sy til min lille:)

    SvarSlett
  7. Epler ligger ofte opp-ned, så du har ikke sydd dem feil vei. Det finnes vel ikke opp og ned på et eple? ;)

    Vakker, vakker omslagskjole!

    SvarSlett
  8. Nydelig kjole, uansett! Så flink du er! :)
    Klem Carina

    SvarSlett
  9. Kanonfine! Og eplene? Hadde aldri lagt merke te det, og det spille ingen rolle :-) Forresten har me og kjøpt IKEA skrivebordslampå te vårt nye kontor (eller MITT rom, som min kjære kalle det ;-) )

    SvarSlett
  10. Kult stoff, knallskjønn kjole & vel utført syprosjekt. Håndlagede ting skal ha SJARM. Stå på - jeg har sagt det før og sier det igjen - DIGGER stilen din! :)

    SvarSlett
  11. Nydelig kjole i herlige farger !

    SvarSlett
  12. Åååååååå! Svosjer du en sammen til min jente også? hehe

    Syntes det var KULT med eplene opp ned - så kan jenta di få se eplene rette veien selv i stedet;)

    Nydelig kombinasjon med fargene, og ja - forskjellige knapper er prikken over i'en ;)

    SvarSlett
  13. Veldig flott kjole! :) Og at epla var "feil" veg la eg faktisk ikkje merke til før du sa det ;) Som andre her før har sagt; berre ein del av sjarmen.
    Skulle ønske eg òg fekk samla meg til å ta i symaskina igjen, men nett no er det så mange hekleprosjekt på gong at den berre må vente ei stund til.. Har jo så flotte retrostoff eg gjerne vil leike meg med! ;)

    SvarSlett
  14. Du er råflink! Såg heller ikke at eplene var "feil" før du skrev det. Fantastisk stilig mønster, er det Stoff og Stil?

    SvarSlett
  15. eple opp eller ned - ingen problem
    de er jo runde og ruller! :)
    skjønn kjole

    jeg har opplevd å tapetsere feil vei, jeg.
    DET var litt mer irriterende, tror jeg! :)

    SvarSlett
  16. så fin!! Vill också ha en till min tös:-) vad duktig du är.
    Kram

    SvarSlett
  17. Jeg tenkte du ville ha det som en annerledes effekt - epler opp ned - hvorfor ikke?

    Fin fargekombinasjon og en riktig søt kjole!

    Så kjekt å finne fram til maskinen og sy en hel kjole på kvelden - bra!

    Den betongveggen din var bittelitt irriterende akkurat nå, var og kikka på et hus igår med flere slike, men tapte budrunden i formiddag.... Så nå er det på an igjen med se og engasjere seg i dette lille og sinnsykt dyre markedet her....

    SvarSlett
  18. Tjihi, fort gjort ;)
    Kjolen var superskjønn den, samme hvilken vei eplene er! Uansett, på "stroppene" så er de jo riktige ;) Må se på det positive!

    SvarSlett
  19. Så bra at det er flere som har det litt travelt når man har kommet på noe man skal sy. Vet ikke hvor mange ganger jeg har oppdaget at mønsteret er feil vei!! Kjempefin kjole uansett syns jeg.
    Kjempefin blogg du har!!

    SvarSlett
  20. Så søt og morsom kjole du har sydd:) Jeg legger meg til som følger hos deg:) Her syr vi også masse masse:) Klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  21. Så nydeleg å fin kjole :) lurte berre på kor ein kan bestille slike merkelappar du har på kjolen (fargebarn-lappen) ???

    SvarSlett
  22. Er og blir en vims....må¨le. Skulle tro det var meg. MEN fin fin ble den! Takk for kommentar. Ja de trefigurene er så fine. Håper du har det bra ellers ;-) Signe

    SvarSlett
  23. Hei Anonym: Navnelappene har jeg bestilt på minanamnband.se

    Til dere alle: Tusen takk for fine kommentarer. Dere er nå snille! Setter pris på hver og en kommentar.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails