onsdag 16. februar 2011

Lite estetisk...

...er det tekniske rommet vårt som også er kjellerinngangen.
Sikkert et greit rom å ha...når det ikke er overfylt med papp og annet søppel.
Nå holder vi på med å få opp kjøkkeninnredning der.
For å få en arbeidsbenk pluss skap og skuffer til oppbevaring av verktøy.
Så får vi se hvor mye orden det blir.
Forhåpentligvis bedre enn det er nå.




Litt realitetsblogging herfra altså.
Og hvor praktisk det er med hvit arbeidsbenk kan man jo spørre seg.
 Av og til går det litt for fort i svingene her. 
Ja, ja sånn skjer når en er utålmodig. Nå tviler jeg på at denne arbeidsbenken blir overbelastet av flittig bruk, så jeg tviler på det blir et problem ;)

 Utrolig så mye papp og søppel det blir av å innrede en kjeller...
Så er det så tiltak og få tak i tilhenger og kjøre til bossplassen og hive alt.
Men det må gjøres, så er det jo miljøvennlig å sortere i stedet for å hive alt oppi en kontainer.

Tenker du på miljøet?
Ei som tenker på miljøet er iallefall bloggeren bak God som grønn.
Hun fikk denne friske drakten av meg som du kan lese om her. ;)
Plutselig dukket dette miljøvennlige og fine handlenettet opp i posten.
Tusen takk Guro!
Ta gjerne en titt innom bloggen hennes.
Hun lager mye pent og har miljøvennlige løsninger!




Edit: Flere spørsmål på forrige innlegg om hvor jeg hadde kjøpt magasinholderen.
Den er fra Bruka Design, og jeg kjøpte den på en lampebutikk i Haugesund.
For de som ikke bor i nærheten der så finnes den sikkert på nettet en plass.

Ha en miljøvennlig kveld!

6 kommentarer:

  1. Ja, det blir mye papp og emballasje etter slike prosjekt..du vet at IKEA tar all emballasje i retur? Supert!

    SvarSlett
  2. Det blir nok gode løsninger i dette rommet også kjenner jeg deg rett ;)
    Papp og annet søppel hoper seg opp her også innimellom...
    Gleder meg til å se resultatet :)
    Lykke til videre.

    Har forresten en award til deg i gårsdagens innlegg inne hos meg!

    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. herlige løsninger i kjelleren, ser jeg:) Alltid fristende å leie container til opprydding, men sååå mye mer miljøvennlig å ta det med til gjenvinningssatsjonene:)Har lenge tenkt å kjøpe nett hos Guro, men må vente litt.
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Heldig som har et sånt rom, som verktøy og altslags sånne ukule ting kan lagras :-) Og det ser jo ut te å bli veldig fint! Den betongveggen va jo tøff i seg sjøl.

    SvarSlett
  5. Det blir nok et supert rom når dere er
    ferdig:-) Har en mann som ønsker seg et hobbyrom til vertøy..... Kanskje vi må få et påbygg med tiden.

    Ha en fi ettermiddag:-)

    Klem Annfrid

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails