tirsdag 15. februar 2011

Kjekk magasinholder...

....er komt på plass i kjelleren.
Grei til å ha interiørblader i.
Kanskje ikke fullt så grei å tørke støv av.
Får vel bare sørge for at den er full av kjekke blad ;)



Dere er sikkert lei av å se denne skrivepulten og tapeten nå, så jeg skal prøve å begrense meg i tiden fremover...hehe
Problemet er bare at jeg får ikke nok av tapeten selv.
Det er jo et godt tegn, tross alt!


Edit: Flere spørsmål her om hvor jeg hadde kjøpt magasinholderen.
Den er fra Bruka Design, og jeg kjøpte den på en lampebutikk i Haugesund.
For de som ikke bor i nærheten, så finnes den sikkert på nettet en plass.

Ha en herlig tirsdagskveld!

17 kommentarer:

  1. Fin, likte den. Og jeg liker bloggen din. Kom over den via Den gode feen. Håper du ikke blir for lei bloggen din for hit vil jeg gjerne komme tilbake :)

    SvarSlett
  2. Utrolig flott tapet, enig med deg! Og jeg ser den gjerne i flere innlegg fremover, jeg!!! Skjønner hva du mener med litt lei. Bloggelysten går litt opp og ned her også, av og til føler jeg meg litt nerdete som flyr rundt med kamera...he he! Men du...stå på videre da. Jeg liker både bloggen din og kommentarene dine inne hos meg ;-)

    SvarSlett
  3. Den tapeten er jo bare KUL!!! Og kjempefine magasinholdere:)

    SvarSlett
  4. Kjempekjekk magasinholder:) Liker hvitt metall!!

    SvarSlett
  5. Digge de magasinholderane! Og tapeten e så kul at den kan verr me når som helst :-) Blir ikkje lei eg heller!

    SvarSlett
  6. for noen tøffe magasinholdere!
    er ikke lei av tapeten jeg, kul!
    klem m

    SvarSlett
  7. Så kjekt å følla med på innredningen din av det flotta huset dåkkas :o)

    SvarSlett
  8. Tapeten er jo super flott, så den blir iallefall ikke jeg lei:-) Men det var også noen kanon fine magasinholdere:-) Hvor har du kjøpt dem?

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  9. Kjempekule magasinholdere, kan jeg spørre hvor du har fått tak i dem?
    Tapeten er knallkul, så den tåler vi å se mere av. :)

    SvarSlett
  10. Veldig kule magasinholdere! Er det lov å spørre hvor du har kjøpt dem!? :)
    Ønsker deg ellers en flott dag, og lover å ikke bli lei av den fine tapeten din! ;)
    Klem Carina

    SvarSlett
  11. Aj aj, de var kule! Del gjerne hvor du har kjøpt dem, eller hva slags merke det er! Jeg blir heller ikke lei av kroken din, så bare fortsett med innlegg derfra. :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  12. blir ikke lei av tapet og skrivepult jeg nei:) magasinholderne er superfine:) Minner om dørene på gamle garderobeskap eller ventiler:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  13. Kjempetøffe magasinholdere! :)

    Fin dag te dæ!

    SvarSlett
  14. Utrolig fine magasinholdere, enig med de før meg her! Gjerne del med oss hvor du har fått tak i de.. kunne ha meget god bruk for en slik en!!
    Ellers så er jeg også enig med de andre jentene her; ingen grunn til å begrense seg med blogging fra dette fine hjørnet hvor det tydeligvis kommer flere og flere god løsninger. :)
    God Lille-lørdag,
    Hanne/She&Life

    SvarSlett
  15. Så fiiine de var, og geniale, vi liker blader! ;)

    SvarSlett
  16. Digger de magasinholderne! Jeg vil også vite hvor du har funnet de. Jeg er på utkikk etter noe a la det der til toalettet mitt. Er det bare jeg som er lei av at blader blir liggende på gulvet? Tro'kke det! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails