fredag 12. mars 2010

Bent Hansen og Button-Up



Jeg bare elsker dissse knaggene fra Gumbo studio eller Bent Hansen om du vil. De koster rundt 500 kr pr knagg. Om du vil ha en del av de kan jo set fort bli dyrt. Jeg har lenge tenkt på å lage noe lignende selv. Skulle hatt en møbelsnekker, som kunne dreie flotte ting i tre, i mitt nære bekjentskap. Men den gang ei. Da kunne jeg trukket knappene i akkurat det stoffet som passet meg! =) Noen som vet om det går an å få tak i noe billig trematriale eller noe lignende som kunne passet til dette formålet?
Bent Hansen har også flotte tekstiler spesielt til designmøbler. Her er et par-tre puter som var ganske stilige. Jeg har så sansen for puter med knapper i. Spesielt om det er knapper i skarpe farger...Bombe!

Ha en fortreffelig fredagskveld!

3 kommentarer:

  1. tror KNAPPT mine egne øyne...

    SvarSlett
  2. Jeg innbiller meg at det finnes noen sånne halve trekuler på panduro. De kunne kanskje brukes..
    Kjepefine knagger, ihvertfall:)

    Tusen takk for svar på bloggen min, det er veldig nyttig å få forskjellige synspunkter på dette:)

    SvarSlett
  3. De selger produktene fra Bent Hansen på Møbelgalleriet i Stavanger og jeg fallt pladask for knappene med tråder i

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails