lørdag 13. mars 2010

Loppemarked

I dag har vi vært på loppemarked. Ble noen funn i dag også. Noe er jeg ikke helt sikre på enda, og noe er jeg ganske fornøyd med.


Mest fornøyd er jeg kanskje med disse lampene. Fant tre stykker til den nette sum av 5 kr stk. Tenkte jeg kan lakkere de hvite og kjøpe tekstilledning i en sprek farge til de. Det samme tenkte jeg at jeg kunne gjøre med de andre lampene som fikk bli med meg hjem. Hva tror dere? Jeg vet jo egentlig ikke om de virker enda.
Vi får se hva det blir til. Tar i mot alle tips og triks!

Jeg ble veldig fornøyd når jeg fant denne settekassa. Så får vi se om jeg orker å pusse den opp en dag. Planene er det iallefall ingenting i veien med. ;)



Fant et teakbord på Fretex også for noen dager siden som jeg hentet med meg hjem i dag. Kjelleren begynner å fylles opp nå. Nesten så jeg håper at jeg ikke skal finne noe jeg synes er pent eller kan se potensialet i.

Fant også disse fargerike gryteklutene, samt Norgesglass i ulike størrelser.

Dette retro lakenet ble også med hjem. Det var skittent og veldig i stykkerrevet så det fikk jeg gratis.
Veldig skrukkete på bilde for det kommer rett ut av vaskemaskina ;)

6 kommentarer:

  1. Jeg ramlet visst innom bloggen din, og her var det mye fint! Så fine loppisfunn. Den øverte lampa var herlig ;)

    SvarSlett
  2. Herlige funn!
    Suynes den øverste lampa bare kan være som den er. De andre blir fine å spraye. Litt usiker på stein, men prøv. Puss lett emd fuktig finfint pussepapir, vask med salmiakk og spray mange tynne lag på lang avstand. Kjøp gjerne ei maske å ha over munnen. Morsomt, legg gjerne ut bilder hvordan de blir. Og det bordet var knallfint! Heldige deg.

    SvarSlett
  3. Så kule ting du hadde kuppet!

    Har en award til deg inne på bloggen min,
    ha en fin kveld.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig mye tøft du har funnet!!!:)

    SvarSlett
  5. Havde jeg kendt din blog var den så fluks kommet med i indlægget om nye bloggere.
    Tak fordi du skrev kommentar. Skøn blog du har.

    Karen

    SvarSlett
  6. oi. ja det må kalles kupp!!
    takk for koselig besøk på bloggen min..
    stemmer at det er hennes pute...:) fikk den til jul. sto høyt på lista..
    goood uke til deg
    klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails