torsdag 25. mars 2010

Plakater og Frode Kommode.

Formen i huset er ikke stigende...iallefall ikke hos meg, men noe har jeg da fått gjort i dag. Satt å lekte meg med tanken på ulike plakater eller kort jeg kan ha på veggen. Jeg er utrolig distrè til tider, og det kan jo hende at vi får gjester som også er det, så da kom jeg på denne plakaten:

Det skulle være for galt om de glømte barna, eller hva? ;)

Så tenkte jeg på å lage en versjon av en slags norsk "Keep Calm and Carry On"-plakat. Sikkert mange før meg som har gjort det, men jeg ville ha en liten vri. Fant et bilde av en krone på Google, og skreiv inn teksten.

 "Kjinna på" er et uttrykk som betyr noe lignende som "å bare kjøre på". Dette bare for å gjøre det litt mer morsomt. Er liksom ikke et uttrykk jeg bruker til daglig. ;) Plakatene er foreløpig bare printet ut på vanlig kopiark, så jeg skal få de ut på skikkelige ark og gjerne i ulike farger...vi får se.
Har også enda en plakatidè, men den har jeg ikke fått sett ut i livet enda da jeg må lage noe til...vent å se.

Så har jeg også fått gjort et varp i går kveld. Finn.no, og se hva jeg fant!!



Teak-kommode! Tjohoo! Den hentet vi idag i Stavanger-området. Var visst folk fra både Tromsø og Oslo som hadde ringt på den og lurte på om de kunne sende den med tog osv. Tjihi, men jeg kunne hente og jeg fikk den! Fantastisk! Men nå må det snart være nok. Tenk om jeg den dagen vi innreder kjelleren finner ut at jeg ikke kommer til å bruke alle teakmøblene jeg har funnet...
Ja da skal dere bli de første som får vite det!
Men sjangsen er vel heller liten...kanskje det blir et salongbord i så fall. ;)

(om noen lurte er det i gangen vår bildet er tatt)



4 kommentarer:

  1. Fin gang!:)Heldig du med ny fin kommode!!God bedring.Kjinna på!!!:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med kommode! Jeg likte godt den norske versjonen av Keep clam and carry on (som jeg begynner å bli lei av...)

    Synes forresten det var en morsom plakat du viste frem øverst. :)

    SvarSlett
  3. Hej,

    Har vært på utkikk etter en slik kommode leenge, men de er ikke å oppdrive i Rogaland for tiden... Så skulle du tilfeldigvis være interessert i å selge den, så kjøper jeg gjerne. :) Hilsen Åshild (95751oo2)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails