torsdag 11. mars 2010

Nytt syprosjekt på gang.

Ja da får jeg se om jeg får lagd noe pent av dette stoffet. Jeg elsker egentlig begge stoffene. Det brune og hvite med hjerter er jo veldig søtt, pent og retro. Fikk det av en veldig snill venninne. Problemet er at jeg omtrent ikke har noengang eid noe brunt. Jeg er av typen vår og passer klare og friske farger. Jeg har mange ganger sett på klær som er brune, men om jeg tar de på ser jeg ut som et levende lik. Har en sterk mistanke om at det samme gjelder mine barn. Så hva da? Jeg syns turkis, lyseblått osv. er veldig pent til brunt, og det blir veldig romantisk og gjerne nostalgisk. Det er ikke helt min stil, selv om jeg syns det er veldig pent. Jeg kjører mer på det røffe, fargerike og kule. Jeg har sideb barnsben av alltid foretrukket det kule fremfor det søte. Likevel vil jeg nå prøve å sy noe litt utenom min stil. Fordi jeg syns det er pent og fordi jeg kanskje kommer til å bruke det på lillejenta likevel. Kan jo endre mening...*håpe* Om det blir helt kræsj kan jeg vel bare selge det.... =)
Ser for meg at det brune stoffet blir kult i kombinasjon med andre friske farger i et lappeteppet. Slike flotte lappetepper som Den Gode Feen lager. Anbefaler sterkt en kikk på hennes blogg og alt det flotte hun lager. Ei virkelig kreativ og flink dame. tenker jeg en dag skal prøve meg på et lappeteppe selv, men jeg tviler på de blir like fine som Feen sine...det skal noe til.

Blir nok ikke ferdig med prosjektet i dag. Skal på konsert i kveld på Checkpoint Charlie. Navigators skal spille. Gleder meg veldig mye. Har troen på at det blir bra!

Ha en fin og rocka kveld dere også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails