tirsdag 16. mars 2010

Pris.

Da har jeg vært så heldig at jeg har fått en solskinnspris fra bloggeren bak  den flotte bloggen Villa Folkvord. Her er det mye flott interiør å hvile øynene på, så absolutt verdt turen innom. Tusen takk for prisen. Det varmer et nybegynners bloggerhjerte ;)
 

Da er det meningen jeg skal gi denne prisen videre til 12 bloggere som sprer positivitet og inspirason. Jeg ser at det er mange som har fått denne prisen allerede, av de bloggene jeg har på min liste.
Derfor vil jeg gi den til alle som er innom, samt at jeg vil nevne en del blogger som jeg mener kan få en ekstra oppmerksomhet denne gangen. =)


Så setter jeg utrolig pris på alle vennlige ord, all konstruktiv kritikk, tips og triks som dere har på hjertet.
Det skal mye til før jeg blir fornærmet så her inne er takhøyden stor. Legg gjerne igjen et ord. Nå for tiden trenger jeg hjelp med en kjole jeg holder på med. Legg gjerne igjen din mening her.

1 kommentar:

  1. Tuusen hjertelig:-) Nå ble jeg glad. Knallfine lamper du fant på loppis! spesielt dne øverste! og kjempestilig bord fra fretex!

    Ha en fin kveld:-) Kjekt å oppdage bloggen din!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails