mandag 15. mars 2010

Påskepynt og annet nips

Har vært en liten tur på Kvadrat i dag. Vi har ingenting påskepynt i huset så etter å ha vært innom Siddisliv og sett den fine påskepynten hun hadde handlet på Åhlens så var saken klar. Jeg hadde uansett et lite ærend på Kvadrat, så da var det ikke noe problem ;)

Det var så mya pent på Åhlens at det ble jo ikke bare med påskepynten

Et brett og noen fargerike skjeer fikk også være med.


Kremmerhuset hadde de så mange fine bokser. Og siden jeg har boksdilla, var det vanskelig å bare nøye seg med en... Jeg gikk derfra med denne kule boksen som jeg kan ha sytilbehør oppi. Ekstra grei om en skal reise og ha med seg noen sysaker.
Det var en knalltøff boks der til å ha vaskepulver oppi. På den var det bilder av mange vaskemaskiner i hver sin firkant i hver sin spreke farge. Det var så vidt jeg klarte å gå fra den. Jeg har vaskepulveret inni skap og denne kule boksen må nesten få stå fremme, så da klarte jeg å begrense meg ;)

Jeg lager disse innleggene først og fremst for å tipse andre (om noe av det jeg har handlet faller i smak). Jeg liker iallefall veldig godt å se hva andre har handlet og få tips og inspirasjon av det.

Kommer kanskje et innlegg til i dag. Trenger deres bedømming på det påbegynte syprosjektet mitt.

1 kommentar:

  1. Fiin påskepynt. Fikk akutt behov for en tur på Åhlens ;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails