fredag 19. mars 2010

Sofa

Har du en favorittsofa? Det har jeg, men den er laaaangt utenfor min rekkevidde. Men skulle det en dag dukke opp noe lignende til en langt mer vennlig pris, så skal du ikke se vekk fra at jeg slår til.




Sofaen heter Polder og er designet av Hella Jongerius i 2005. Den kommer i ulike størrelser og farger. Sofaen er lang, flat og bred og armlenene er fylt med sand for ekstra vekt. Jeg hadde igjen valgt det nøytrale og gått for den grå, men jeg skulle gjerne ønske at knappene kom i spreke farger. Skulle jeg designet en sofa skulle den vært med fargerike knapper i putene som en kunne enkelt byttet ut med andre knapper alt etter humør. ;)


En annen sofa som jeg synes er utrolig stilig er LK Hjelle sin Ugo. Den kommer i utrolig mange flotte farger og kombinasjoner. LIker godt den turkise varianten på bilde. Legg også merke til de kule lampene. Lampen heter Mushroom og er fra Örsjö Belysning.

Hvilken sofa liker du best?



1 kommentar:

  1. Jeg er stor fan av Erik Jørgensen sine sofaer!
    Men de kommer nok aldri inn i vårt hus.
    Akkurat nå er jeg uansett fornøyd med vår nye sofa som vi fikk i går:)
    Likte teppet på det siste bildet!
    Et slikt ville jeg hatt under spisebordet!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails