søndag 21. mars 2010

Påskeverksted.

Idag har jeg og ungene vært hos ei venninne som inviterte oss på påskeverksted. Reiste med godt mot. Det var utrolig koselig og pittelitt stress, da våre to gutter på 3,5 år ikke ville lage påskepynt men heller leke Kaptein Sabeltann. Etter litt om og men, og gjømming av alt Kaptein Sabeltann tilbehør, ble da påskepynten til slutt laga.


He he legg spesielt merke til kyllingen til venstre...denne gangen klarte jeg såvidt å ikke blande meg. Perfeksjonisten i meg slår av og til inn, men dette har han altså laget helt selv... (ok da, jeg limte på øynene etter de datt av når han gjorde det :))

1 kommentar:

  1. Så herlig påskepynt!
    Før jeg selv fikk barn, tenkte jeg "stakkars" foreldre som må pynte og henge opp på veggen alt mulig"søppel" som barna kommer hjem med fra barnehagen.

    2 barn senere og mye klokere, feller jeg nesten en tåre hver gang eldstemann kommer hjem med noe han selv har laget...

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails