tirsdag 23. mars 2010

Lagerhaus

Hvorfor kan vi ikke ha Lagerhaus i Norge? Helst på Jæren! =) Kom over denne butikken, og der var det ene kule etter det andre. Fikk lyst å starte opp en egen Lagerhaus her ;) Her er noe av det du kan kjøpe for en billig peng på Lagerhaus i Sverige.
Stilig gavepose!

Dette hadde nok falt i smak hos mannen min som liker Clinton Eastwood spesielt i spagettiwestern. =)

Et sengtøy mer i min smak. Dårlig bildekvalitet, men men.

 

Papirduk til festlige lag.


Flotte vaser.






Knalltøff knagg som fint kunne komt opp på veggen her.

Nå, var det noe som falt i smak hos deg?

1 kommentar:

  1. hei! Så kjekt å se andre interiørbloggere fra klepp:)
    Om jeg kan kalle meg interiørblogger da, når jeg svært sjelden oppdaterer *rødme*

    Jeg var på lagerhaus i Stockhold på julehandlel for 3 år side, og jeg falt HODESTUPS for den butikken!!!! masse lekkert, og ikke så dyrt var det heller.
    Er med på å heie den hit til Jæren;)

    Mari fra www.musihuset.blogspot.com

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails