fredag 5. mars 2010

Nettshopping - Inspirasjon

Om en kommer inn på nye nettsider som faller i smak kan det fort bli farlig, iallefall om en ikke har viljestyrke nok til å stå i mot.
Heldigvis så har jeg det...foreløpig...! ;)
Kom inn på  www.dubuy.dk, og syns det var så mye stilig der. Ikke så verst pris heller på mye av det.  Noen av varene er godt kjente og noen var mer ukjente...iallefall for meg.
Legger ut noe av det her, som inspirasjon.
 (ikke bry dere om de røde kryssene på bildene. De kom med når jeg lagret bilde i stor størrelse. Orker ikke lagre alle på nytt)

Først noen klokker..

Tv-klokke fra Nextime

Hva med denne vekkerklokken?
Familieklokke fra Karlsson

Karlsson dette også, og de følgende klokkene

Verdenskartet med verdens ulike tider.

Terningklokke

No smoking-klokke.


Så noen vaser...Denne heter Flowerpot og er designet av Henrik Sørig Thomsen.

 Disse er fra Kähler som jeg syns har myye fint!
Denne er også fra Kähler og designet av Louise Campbell

The Coat

Løkvaser. Den stripete fins også i stor utgave.

Denne har jeg sett flere plasser og siklet på lenge. Så den skal nok bli min en dag.  Dip vase designet av Robert Bronwasser.

De kjente Cammeo-krukkene også designet av Lousie Campbell og er produsert av Kähler.

Traffic lights fra Neon Living.


Puter fra Neon Living.

Sengtøy fra Mette Ditmer. Det siste her ble nesten litt for knæsj til og med for meg. Hadde kanskje vært kult på et ungdomsrom.

Håndkle fra Zone

En gigantisk blyantspisser..

Så har vi jo Pen Pen blyantholder som etterhvert er blitt ganske kjent. Kan kombineres med Bin Bin søppelbøtte.

Magnettavle i glass.

Magasingrill.

Denne magasinholderen likte jeg spesilet godt. Den vil jeg ha. Er fra Speedtsberg.

All things holder.

Kul knaggrekke. Minner gjerne litt om Hang it all. fra Eames.

Hva med et revir som knagg?


Eller gigantiske skruer?

En fancy nøkkelholder.

Denne tøffe lampen fra Design House Stockholm.

Stilig gåbil til halv pris nå. Koster bare 500 danske kroner. Ikke så galt det.

Hva med Capsule Can søppelbøtte?

Retro lampe fra Karlsson

Sopplamper til barneværelse?

Melkekanne til kjøkkenet.

Fruktkorg! Kjempekult å hatt denne på bordet. " Kan du sende meg litt frukt?" "Jada" Så sender du bare hele korga bort over bordet...hehe

Fargerike magnetbokser.

Gul og kul kurv fra Zone

Oppvaskstativ fra Zone. Dette har jeg og jeg liker det godt. Praktisk. Kan fås på blant annet Living.

Hva med et retro koppesett?

Og til slutt et Tapasfat fra Remi Fontaine som jeg engang bestilte, men ikke fikk tak i. Nå er sjangsen her igjen...

3 kommentarer:

  1. Mye stilig her!!
    Jeg liker så godt det Louise Campbell har designet! Må skrives på ønskelisten! Bare synd at det er så lenge til jul...:) Og nå har både bursdag, valentine og morsdag vært dette året... Hm, finnes det flere gave-dager da?:)

    SvarSlett
  2. Jeg og liker veldig godt det louise campbell har laget. En dag skal blant annet Collage-lampen bli min ;)
    Du vet...vi kan jo lage oss en egen gave-dag.
    Hva med den-gode-kone-dagen, eller kvinnedagen 8. mars? hi hi

    SvarSlett
  3. hihi! her er det ei som har hatt problemer med å begrense utvalget, gitt! :) masse gøy du har funnet. man kan jo bli helt tullerusk når man først dumper innom sånne nettsteder som det der. og gå amokka med visakortet. kjøpestopp, så jeg her oppe. ordet henger igjen i hodet mitt!

    jeg ønsker meg uansett Pen pen. men først må jeg ha en ryddig nok arbeidsplass, til at det er vitsen å ha en der.
    og sånn oppvaskstativ har jeg også. i svart.

    hilsen Åpent hus!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails