mandag 15. mars 2010

Trenger din Hjelp!

Framme
Bak

Syprosjektet nærmer seg ferdig. Starten kan du lese om her. Men jeg har stoppet litt opp. Er i tvil om jeg i hele tatt skal fullføre det.
Syns kjolen gjorde seg bedre i teori enn i praksis, men det kan jo skylde at det ikke er helt de fargevalgene jeg pleier å gå for. Har mest lyst til å sprette opp igjen hele greia å prøve en annen fargekobinasjon, så kan jeg bruke det blå tøyet til noe annet og sy et nytt skjort til det brune.

Helt ærlig hva synes du? Jeg blir ikke sint om dere er enig med meg. Da spretter jeg den bare opp og lager noe annet av det, så kan det iallefall bli brukt. Kjolen er sydd i str 86, om noen mot all formodning skulle være interesserte ;)

Edit: Takker for alle tips og meninger. Jeg hadde tenkt å ha brunt skråbånd nede på skjørtet. Vurderer å sy på et blått hjerte oppe på bærestykket (Brune delen). Problemet er nok at jeg ikke kommer til å like kjolen uansett. Hadde vært penest med det hvite stoffet med brune hjerter på (se her) Problemet her er at det er ikke langt nok så jeg må skjøte på og da blir trådretningen feil om hjertene skal være rett veg på skjørtet. Er noe med alt!

5 kommentarer:

  1. hva skal man si?? Hadde jeg greid å kreere noe slikt, hadde jeg aldri i verden tatt det fra hverandre igjen. Og tar du igjen en liten blå detalj på overdelen, vil sikkert kreasjonen få fin balanse.
    Ellers er jeg kanskje mest glad i kombinasjonen brun/rosa eller brun/lilla.
    Lykke til, symaskin-vidunderet! :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er!!!
    Er kjempeimponert jeg:)

    Likte veldig godt fasongen på kjolen!!!
    Synes absolutt ikke at du trenger å sprette den opp!
    Men - om du skulle komme på å gjøre det, så tenker jeg at to farger som hadde vært mer like hadde vært fint.
    At skjørtet hadde vært brunt, beige eller hvitt...
    Jeg mener alså IKKE at den ikke var fin som den var:)
    Du forstår forhåpentligvis hva jeg mener:)

    Ønsker deg en fin dag!:)

    SvarSlett
  3. Jeg synes den var stilig!:) Litt annerledes, og det er jo akkurat det som er tøft. Men jeg er enig med "Åpent Hus" om at det kunne vært fint med en detalj fra det ene stoffet på det andre. Kanskje du kunne sydd det brune stoffet som kant nede, for å få litt mer helhet? Du får prøve deg fram, lykke til!:)

    SvarSlett
  4. Heia Eline! Eg synst kjolen va kule, men kæ mæ noge rosa på framsida (i overgangen mellom brunt og blått)? blomst eller sommerfugl? Trur det hadde vore prikken på i'en :)
    For all del, ikkje sprett an opp ijen!
    Mvh
    Bente N.

    SvarSlett
  5. Hei.

    Eg syns at kjolen e heilt nydelige sånn så an e eg!! Så eg meine at enten bør du prøva å lera deg t å liga an elle så bør du gje an vekk t nogen andre så gjer d.
    Tippe du har igjen eindel av d bruna stoffet me hjerte på. Så kanskje kan du laga ein t kjole me skjørt i ein aen farge...?!

    Hilsen Unn Iren

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails